R E K L A M A



ŁOSICE

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Łosice: wiemy kto zostanie zastępcą burmistrza
2016-03-07 17:19:27 Artykuł czytany 6195 razy


Burmistrz Miasta i Gminy Łosice Mariusz Kucewicz podpisał zarządzenie, na mocy którego powołał Włodzimierza Nowotniaka na funkcję Zastępcy Burmistrza Włodzimierza Nowotniaka urząd obejmie 10 marca.


Włodzimierz Nowotniak ukończył prawo w  Europejskiej Wyższej Szkole Prawa i Administracji w Warszawie oraz administrację na UMCS w Lublinie. Jest w trakcie studiów doktoranckich na PAN w Warszawie. Od 20 lat czynnie działa w strukturach OSP, jest też członkiem stowarzyszenia LGD Tygiel Doliny Bugu. Zawodowo współpracuje z jedną z lubelskich kancelarii prawnych, jest też właścicielem gospodarstwa rolno - leśnego.


DK/MSz
fot. FB/KWW Mariusza Kucewicza
wykop
Nasi reporterzy są do państwa dyspozycji:

Kamil Skorupski
tel. 504 838 118
skorupski@radiopodlasie.pl
|
|
|
Sławomir Karczewski
tel. 500 106 003
miedzyrzec@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • tak tylko pytam
    2017-06-22 09:35:16

    arrow

    jak taki człowiek ukończył studia wyższe, robi doktorat itp.. ogólnie mówiąc WYKSZTAŁCONY kiedy w ostatnim słowie czytałem jakie to oświadczenie majątkowe złożył, to nikt nie mógł tego rozczytać takie bazgroły, kulfony ze żal patrzeć. Dzieci ładniej piszą

  • Do Lego
    2016-03-10 09:56:23

    arrow

    Lego daj spokój z tym zwalnianiem bo jak się dowie kto przybył na spotkanie w starostwie 26 lutego z prezesem PSL panem Władysławem Kosiniak-Kamyszem to .....

  • Tubylec
    2016-03-10 09:41:56

    arrow

    Oczywiście jasno wyjaśniłem to(napisałem), że istnieje obowiązek powołania zastępcy. Natomiast w przypadku nie powołania nie grożą konsekwencje (komentarz poniżej) jak nie doczytałeś/aś. Książkę należy przeczytać całą, nie tylko początek, środek i koniec. Następnym razem przygotuj się lepiej, bo po raz kolejny wyjdziesz na b..... W Polsce orzecznictwo nie stanowi prawa, wskazuje jedynie kierunki. Odmiennie natomiast rzecz się ma w Stanach Zjednoczonych. Podaj do siebie e-mail, to podam Ci również PIN do karty kredytowej.

  • lego
    2016-03-09 23:26:08

    arrow

    Włodek -wiesz co i jak ma być ,na początek to tych co popierają PO i PSL za twarz i na bruk jak masz tam rządzić to żądz jak trzeba !!! A w ogóle to walnij te foto z Prezesem - to się sami co niektórzy pozwalniają - a co ... A z pochodzenia podawaj się za szlachcica - a co ...

  • z tej strony buga
    2016-03-09 22:24:06

    arrow

    Wow Włodziu jeszcze nie zacząłeś roboty a już robisz furorę przez 2 dni 60 komentarzy i 3700 odsłon. wyprzedasz prezydenta. przemówienie do ludu musi być.

  • Mieszkanka Łosic J
    2016-03-09 21:25:09

    arrow

    Ręce mi opadają, to straszne co piszecie!! Posądzacie mnie o podżeganie! Do czego? Nie wiem czy się śmiać czy płakać? Po prostu tylko z czystej ciekawości zapytałam. Mieszkając ponad 45 lat w Łosicach jakoś nie wpadło mi w ucho podobne nazwisko. Dawniej pracowałam w UMiG i zarówno Burmistrzowi i nowemu Zastępcy życzę powodzenia w pracy i więcej przyjaznych ludzi wokół. Dla jasności sprawy: niektórzy nie wiedzą,że osoby już ustawowo na takich i podobnych stanowiskach są teraz osobami publicznymi i dane osobowe oraz dochody ich są jawne. Ktoś wprowadza ludzi w błąd.

  • Jolanta W.
    2016-03-09 18:59:43

    arrow

    Będąc ostatnio często w Urzędzie Gminy zauważyłam, że gdyby pracownice na niektórych stanowiskach sumiennie wypełniały swoje obowiązki, to i zapewne zastępca Burmistrza nie byłby potrzebny.A tak na marginesie, to bardzo wysoko oceniam stosunek Pana Burmistrza do petentów. Dziękuję za wysoką kulturę.

  • Pytanie
    2016-03-09 18:49:08

    arrow

    A ile i gdzie ten Pan pracował ?

  • Tubylec od adwokatów
    2016-03-09 15:10:58

    arrow

    Jeżeli jesteś prawnikiem, ponieważ napisałeś/aś, że mógłbyś się tak tytułować, to podaj proszę swoje imię, nazwisko oraz uczelnie jaką skonczyłeś/aś, a jak jedziesz anonimem toTubylcem czuć na odległość. Ty nawet artykuł, do którego link podałeś, nie jesteś w stanie przeczytać ze zrozumieniem, bo tam expressis verbis zarówno doktryna jak judykatura opowiadaja się za powołaniem zastępcy. Parafrazując Billa Clintona "liczy się znajomość prawa głupcze".

  • kamil
    2016-03-09 14:18:11

    arrow

    Zastępca Burmistrza nie jest też: Papieżem, Prezydentem, Burmistrzem ani nawet Starostą.
    Jest nowym człowiekiem, który ma szansę świeżym okiem spojrzeć na nasz magistrat i zrobić tam porządki, to zmiany na które czekamy.
    Na ulicę 11-go Listopada też czekamy, poprzednikowi się nie udało, a nowy Burmistrz ma jeszcze chwilę czasu. Trzeba robić to na co ma się środki a ulica 11-go Listopada jest przecież powiatowa.

  • ;-)
    2016-03-09 13:44:18

    arrow

    Doktorem też nie jest, nie znalazłem pana w rejestrze, proszę sprawdzić kto nie wierzy.
    http://www.nil.org.pl/rejestry/centralny-rejestr-lekarzy

  • Tubylec
    2016-03-09 13:34:55

    arrow

    Poprzedni obóz był arogancki, dlatego nie idźcie tą drogą.
    Jeszcze jedno burmistrz nie musi być adwokatem czy radcą prawnym, a to że ktoś skończył prawo i administrację to tylko atut.

  • Tubylec
    2016-03-09 13:09:40

    arrow

    Adwokatem nie jest, nie znalazłem pana w rejestrze, proszę sprawdzić kto nie wierzy.
    http://rejestradwokatow.pl/adwokat/ewidencja

  • Tubylcu
    2016-03-09 12:59:23

    arrow

    Prowokację w poście "Zwolennik Pana Kucewicza" czuć na kilometr. Samo trzykrotne powtarzanie komentarza wskazuje na typową manipulację "żeby każdy zauważył".

    Nigdy z ust Kucewicza nie usłyszałbyś takiej opinii, a tym bardziej ludzi, którzy go wspierają. Często było słychać taki opinie ale z ust poprzedniego obozu (że nie warto kupować nowych ławek do parku bo chuligani zniszczą, że nie warto modernizować jeziorka bo chuligani zaśmiecą, itp. itd.) i dlatego ludzie opowiedzieli się za zmianami. "Twoje" ulice są bardzo ważne i możesz mieć pewność, że jest to priorytet w obecnej kadencji. Ocenisz za 3 lata.

  • Tubylec
    2016-03-09 11:12:37

    arrow

    Zapraszam do zapoznania się z doktryną i sporem prowadzonym na temat powoływania zastępców wójta, burmistrza, prezydenta.
    http://www.samorzad.lex.pl/czytaj/-/artykul/status-prawny-zastepcy-wojta-nadal-kontrowersyjny
    Nigdy nie tytułowałem się, nie ogłaszałem że jestem prawnikiem, chociaż mógłbym. Natomiast w swoich wypowiedziach często posiłkuję się opiniami ekspertów w konkretnej dziedzinie, mądrzejszych ode mnie, bo tacy są. Nic nie poradzę, że osoby mnie atakujące uważają się za najmądrzejsze. Niektórzy zwolennicy burmistrza Kucewicza wprost nazywają wszystkich ludzi z Łosic ,,tępymi". Ci sami ,,tępi" głosowali na obecnego burmistrza.

    Jak ulice 11 listopada i Majora Zenona zostaną wyremontowane to obóz Pana Burmistrza będzie mógł się tym pochwalić, na razie możemy patrzeć na dziury w tych ulicach, brak chodników, stary wodociąg i niedomagającą kanalizację. Uliczka Sokalskiego dł ok 200 metrów przy której znajduje się 10 - 12 domów. Oczywiście dobrze że ludziom tam mieszkającym zapewni się dojazd do domów. Jak ta uliczka zostanie zbudowana zapewne szumnie będą przecinane wstęgi.

  • porada prawna gratis
    2016-03-09 08:25:22

    arrow

    Tzw. "Miszkanka Łosic J" - samo, podżeganie (forma zjawiskowa) innych do ujawnienia tajemnicy prawnie chronionej, to przestępstwo przeciwko ochronie informacji, radzę Pani się szybko z tego wycofać. Dziwi mnie, że portal internetowy nie reaguje...

  • wolf
    2016-03-09 08:00:47

    arrow

    Już nawet w nowych dowodach osobistych nie ma adresu

  • poinformowany
    2016-03-09 07:49:07

    arrow

    Podobno jeździ takim samym modelem auta, jak żona byłego burmistrza - to chyba dobrze :)

  • >Mieszkanka Łosic J
    2016-03-09 07:43:37

    arrow

    Jak Pani/Pan czyta komentarze, a nie tekst to skąd ma widzieć :)))))

  • do Mieszkanka Łosic J
    2016-03-09 07:26:33

    arrow

    Ze zdjecia wynika, że młody, a z tekstu, że Sokołów Podlaski, Lublin, Warszawa, natomiast kim on jest - to w tekście również napisali. Jeżeli chce Pani dokładny adres, to podlega on ochronie prawnej i nikt go tutaj Pani nie poda.

  • Mania
    2016-03-08 23:19:58

    arrow

    Widzi Pan jeszcze Pan nie zasiadł na stołku a już całą przyszłość Panu wywróżyli i tak jak dla Pana Mariusza niestety negatywną. Ale niech Panowie się nie martwią.
    Te proroki co ziemniaki jedzą, to g.... wiedzą.
    Wiec sukcesów w pracy dla Panów :)

  • Mieszkanka Łosic J
    2016-03-08 22:38:04

    arrow

    Jest tu mnóstwo komentarzy o nowym Z-cy burmistrza. Ale nie nie ma ani słowa kim on jest? Skąd pochodzi, ile ma lat,itd. Może ktoś coś wie?

  • tubylcu
    2016-03-08 20:30:07

    arrow

    Już cię namierzyli.
    I po co ci to było ?

  • 😃😃😃 FK
    2016-03-08 19:39:26

    arrow

    Wszystkiego najlepszego wszystkim Paniom w ich Dniu.
    A szczególne to Pani Redaktor Dorocie Kalinowskiej.
    A młodym burmistrzom wytrwałości i samych sukcesów.

  • Zwolennik Pana Kucewicza
    2016-03-08 18:46:55

    arrow

    Bardzo dobrze panie burmistrzu, trzeba brać ludzi z zewnątrz żeby dokształcali tych tępych z Łosic. Tu nic się nie dzieje, jedna wielka pustynia, a społeczeństwo niedokształcone. To kogo miał wziąć na zastępcę. A skoro wziął to go stać, a wam małe ludki wara od tego. Bo Pan Kucewicz jest burmistrzem i wy macie g... do gadania.

  • Zwolennik Pana Kucewicza
    2016-03-08 18:46:55

    arrow

    Bardzo dobrze panie burmistrzu, trzeba brać ludzi z zewnątrz żeby dokształcali tych tępych z Łosic. Tu nic się nie dzieje, jedna wielka pustynia, a społeczeństwo niedokształcone. To kogo miał wziąć na zastępcę. A skoro wziął to go stać, a wam małe ludki wara od tego. Bo Pan Kucewicz jest burmistrzem i wy macie g... do gadania.

  • Zwolennik Pana Kucewicza
    2016-03-08 18:46:52

    arrow

    Bardzo dobrze panie burmistrzu, trzeba brać ludzi z zewnątrz żeby dokształcali tych tępych z Łosic. Tu nic się nie dzieje, jedna wielka pustynia, a społeczeństwo niedokształcone. To kogo miał wziąć na zastępcę. A skoro wziął to go stać, a wam małe ludki wara od tego. Bo Pan Kucewicz jest burmistrzem i wy macie g... do gadania.

  • Tubylcu
    2016-03-08 15:57:13

    arrow

    Piszesz od rzeczy. A Sokalskiego to co ufoludki robią? Na Majora Zenona i 11 Listopada kasa w budżecie zabezpieczona jest, wniosek czeka w kolejce na oszczędności. To niby co to jest? Bądź rzetelny jak chcesz być traktowany poważnie.

  • Tubylec i Do Tubylca
    2016-03-08 15:43:28

    arrow

    Obaj macie takie pojecie o prawie, pisząc te połowiczne półprawdy, że nie wiem czy się śmiać czy płakać. Próbujecie udowadniać teorie, że można być trochę w ciąży, trochę nie - Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. Mam nadzieję, że art.23kc, a także 212kk oraz 216kk też jest wam znany. Pamiętajcie nikt w sieci nie jest anonimowy...

  • do Tubylca
    2016-03-08 14:26:13

    arrow

    Masz sporo racji a wcześniej obiecałeś sprawdzić czy przyszły wiceburmistrz posiada aplikację prawniczą.

  • Tubylec
    2016-03-08 13:53:13

    arrow

    Obowiązek powołania zastępcy oczywiście jest art. 26a ust. 1 u.s.g., natomiast ustawa nie przewiduje żadnych sankcji w przypadku nie powołania zastępcy wójta, burmistrza, prezydenta.
    Reasumując gdyby Pan Kucewicz nie powołał zastępcy nic by się nie stało, nie grożą za to żadne sankcje. Przypomnę również że jest drugi rok burmistrzem i fakt że przez 1,5 roku nie było zastępcy burmistrza i nikt żadnych konsekwencji z tego powodu nie ponosił. Mogło zostać tak jak było, bo było taniej. No cóż na remonty dróg nie ma na zastępcę jest.

  • historia
    2016-03-08 13:21:53

    arrow

    Wiceburmistrzowie Łosice:

    1) Stefan Szańskowski - Zastępca burmistrza Łosic Stanisława Kucharczuka

    2)Janusz Kobyliński - Zastępca burmistrza Łosic Mirosława Miechowieckiego

    3) Jerzy Walczyński - Zastępca burmistrza Łosic Janusza Kobylińskiego (dla niedowiarków i kłamczuchów proszę sprawdzić np.Protokół NrI/2002 z sesji rady miasta z 19.11.2002r.)

  • Do ciekawego
    2016-03-08 13:12:28

    arrow

    Nie wiem co i komu wisiało, wiem jakie były uchwały RMiG, a potem zarządzenia burmistrza, a tych odnośnie powołania V-ce nie było.

  • wtajemniczona
    2016-03-08 12:55:41

    arrow

    Czekamy na creda burmistrzów a szczególnie Pana Nowotniaka.

  • Zmiany na lepsze
    2016-03-08 12:54:25

    arrow

    MY JUŻ NIE CHCEMY ZMIAN NA LEPSZE, NIECH WRÓCI STARE, DOBRE , SPRAWDZONE I OSZCZĘDNE.

  • ciekawy?
    2016-03-08 12:19:57

    arrow

    To dlaczego u p. Walczyńskiego przez wiele lat na drzwiach wisiała tabliczka "Z-ca burmistrza", skoro takiego stanowiska ponoć nie było?

    Niektórych amnezja dopadła. Kobyliński sam był zastępcą burmistrza Łosic (Miechowieckiego Mirka) i na tym wypłynął. Później sam się bał zastępcy. Ot i cała tajemnica.

  • xyz
    2016-03-08 11:50:44

    arrow

    To o 12 lat za długo.

  • Do wszystkich
    2016-03-08 11:33:02

    arrow

    Poprzednik przez 12 lat czyli trzy kadencje rządził bez zastępcy. Wiem to na 100 % . I jest to do sprawdzenia. Od początku kadencji w 2002 do końca 2014 w łosicach nie było zastępcy.!!!.

  • stańczyk
    2016-03-08 11:23:27

    arrow

    Kobyliński zaczynał jako WICE-burmistrz Miechowieckiego.

    Później, bał się brać konkurencji :)

  • Do "Do"Do Radny"
    2016-03-08 10:15:00

    arrow

    Właśnie, że miał zastępcę ale później być może wystraszył się konkurencji? PS. Miło mi, że Pan/Pani nazywa mieszkańców idiotami to właśnie m.in. za taki poziom kultury osobistej mieszkańcy powiedzieli DZIĘKUJEMY!

  • zaniepokojeni
    2016-03-08 10:03:00

    arrow

    Prośba do Pani Redaktor KRP

    Proszę z samego rana w dniu 10.03.2016 r. o wywiad z Panem Wiceburmistrzem. Niech przestawi mieszkańcom strategię dla Miasta i Gminy.
    Niech przestawi swoje wizje nt. likwidacji szutrów na ulicach miejskich, szkoły nr 4 i innych szkół, modernizacji rynku w mieście ( przyjezdni mówią, że rynku i parku dla wron i pijaków ).
    Czekamy na wywiad na łamach KRP.
    Pozdrawiamy

  • samorządowiec
    2016-03-08 09:53:09

    arrow

    Ktoś w końcu rozumie i przestrzega prawa w łosickim magistracie - dobrze, że jest to obecny Burmistrz!!!

  • Do ,,Do Radny"
    2016-03-08 09:46:27

    arrow

    To trzeba poprzednika podać do prokuratora bo przez trzy kadencje zarządzał bez zastępcy. A teraz dowiadujemy się że Ustawa z dnia 8.03.1990r. o samorządzie gminnym nakłada obowiązek posiadania V-ce. ... ale cyrk. Jaki idiota to kupi????

  • internauta
    2016-03-08 09:19:24

    arrow

    Co tu komentować? Jaki jest koń każdy widzi. Było wielu burmistrzów i radzili sobie bez zastępcy. Takiego Pana Kucewicza wybraliśmy sobie. To do kogo te pretensje? Gratulować pomysłu i używać słów pochwalnych........... czy aby nie za wcześnie? Nowa postać w łosickim samorządzie wyciągnięta z kapelusza. No cóż pora igrzysk. Na szkoły nie ma pieniędzy, o drogach nie wspomnę, a na urzędnika pieniądze się znalazły. Pan Burmistrz działa jak iluzjonista, może teraz wyciągnie z kapelusza jakąś inwestycję drogową, może wyciągnie pieniądze i dołoży szkołom. Niech się Pan spręża.

  • do Radny
    2016-03-08 09:06:01

    arrow

    Obowiązek posiadania zastępcy nakłada na burmistrza Ustawa z dnia 8.03.1990r. o samorządzie gminnym - nomen omen dziś 26 rocznica uchwalenia tej ustawy :)

  • prawnik bez aplikacji
    2016-03-08 08:43:34

    arrow

    No to mamy przyszłego doktora.
    A za jakie pobory ?

  • Radny
    2016-03-08 08:06:26

    arrow

    Będzie trudno obecnemu włodarzowi wytłumaczyć, że na coś nie ma pieniędzy, skoro miał na zastępcę. A wiadomo jak to w samorządzie potrzeby są ogromne. Przeczytałem komentarze i w większości nie są przychylne tej decyzji.

  • Z bliska
    2016-03-08 08:00:30

    arrow

    A ja uważam że jest to jakieś posunięcie, czy trafione zobaczymy. Widać, że obecny burmistrz nie daje sobie rady na tym stanowisku. W mieście głośno się mówi, że przecina wstęgi po poprzedniku i nie ma własnych pomysłów. Więc trzeba sięgnąć po pomoc. Oby tylko nowy V-ce się sprawdził.

  • do KP
    2016-03-08 06:28:16

    arrow

    Wicewłodarz z aplikacją radcowską i innymi uprawnieniami a niebawem doktor ( chyba prawa ? ), będzie w przyszłości zapewne pełnił funkcję radcy prawnego i sekretarza urzędu.
    I to jest dobra strategia.
    Brawo.
    Pozdrawiam.

  • młody
    2016-03-07 23:44:26

    arrow

    Brawo, nareście młodzi górą ! Gratuluję ! Popieram taką decyzję.

  • Katarzyna
    2016-03-07 22:45:35

    arrow

    Widzę dużo pytań macie do nowego Pana Zastępcy. Na pewno znajdzie dla Was czas by na nie odpowiedzieć.
    Super, że jest zaangażowanie mieszkańców.
    Moim zdaniem bardzo dobra decyzja, Panie Mariuszu.

  • observator
    2016-03-07 22:17:47

    arrow

    ... Kolejny prawnik. Ciekawe jak z kompetencjami, bo jak dotychczas u koleżanki to był niewypał. Jak się okazało konkurs na prezesa KOM-GAZU był niezgodny z prawem, odnośnie wieku. Śledztwo ws.wodociągu - umorzone. Za to nagana za wozy strażackie(oczywiście dla starosty, ale wicestarostą wtedy był obecny burmistrz, który koordynował wniosek) i strata 5% dotacji, ponad 2 mln długu, likwidacja szkół. ZMIANY NA LEPSZE.

  • Strażak
    2016-03-07 22:03:15

    arrow

    Od 20 lat czynnie działa w strukturach OSP ????????????

  • STOP DLA HEJTU!!!
    2016-03-07 21:43:05

    arrow

    "Apeluję do ludzi, którzy sieją nienawiść aby dali sobie spokój" abp. Henryk Hoser

  • baba
    2016-03-07 21:31:07

    arrow

    Witam w łosickim grajdole ;) Jak Pan widzi, miasto specyficzne. Powodzenia :)

  • Ciekawski
    2016-03-07 21:19:32

    arrow

    Ciekawe dlaczego NIGDY i NIGDZIE nie pracował w urzędach w okolicy swego zamieszkania?

  • oj
    2016-03-07 21:11:35

    arrow

    Maniek............przesadziłeś..........

  • Grzegorz
    2016-03-07 21:03:53

    arrow

    Oczywiście likwidacja szkół w Czuchlebach i Chotyczach i "OSZCZĘDNOŚCI" uzyskane z tego powodu są czystym zbiegiem okoliczności i nie mają związku z powołaniem zastępcy.Jeśli ktoś nie radzi sobie z obowiązkami i ratuje się zastępcą może nie powinien zajmować stanowiska. Może lokalne media przyjrzą się bliżej tej nominacji i kulisom z nią związanych.
    Pozdrawiam

  • do tubylca
    2016-03-07 21:03:47

    arrow

    Dobry prawnik z aplikacją to zakłada kancelarię a nie szuka posadki w samorządzie jako wice, czy jako radny w innej gminie o ile jest to zgodne z prawdą.

  • Tubylec
    2016-03-07 20:09:45

    arrow

    Ten pan nie zdobył zaufania w powiecie sokołowskim i nie został radnym. Czy ma aplikację? Jeszcze nie sprawdziłem. A członkostwo w OSP ma się nijak do tego czego oczekuje się od osoby na stanowisku wice, a na doktorat gdzieś trzeba zarobić. My ciemny lud to rozumimy. Rozumimy że piniądze so w kasie gminnej. Tylko na drogi i chodniki nima.

  • Brawo
    2016-03-07 18:35:33

    arrow

    Bardzo dobre posunięcie :).
    Gratulacje i oby Panu Zastępcy się dobrze pracowało w Naszej Gminie.

  • łosiczanka
    2016-03-07 18:20:03

    arrow

    Witamy na łosickiej ziemi :) Oczekiwania, jak to u nas, są spore. Życzę powodzenia!

  • pytająca
    2016-03-07 18:04:28

    arrow

    Wszystko ok ?
    Pan wiceburmistrz robi doktorat, działa w OSP, LGD i robi opinie prawne dla kancelarii oraz prowadzi gospodarstwo rolne.
    To kiedy będzie robił jako wice ?

  • z K. P.
    2016-03-07 17:47:46

    arrow

    Czyli jest prawnikiem i ma aplikacje prawnika, w przeciwieństwie do poprzedniego i obecnego burmistrza ?
    Jesli tak, to po po co dodatkowo radca prawny w urzędzie !
    Gdzie te oszczędności ?
    Poprzedni burmistrz przez dwie kadencje doskonale zarządzał bez zastępcy.
    Czas na dobre zmiany ?

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »

Łosice

w lewoMarzec 2024w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kondolencje

Najnowsze Informacje