- Składa się na to koszt prac wykonanych przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Garwolinie, które na zlecenie Urzędu Miasta zajmuje się zimowym utrzymaniem dróg na terenie miasta oraz materiały, które my wykorzystujemy, tj. piach, sól, chlorek, do posypywania przez naszych pracowników gospodarczych. Do tych kosztów należy doliczyć koszt pracy pracowników gospodarczych urzędu, ponieważ 12 pracowników miejskich również zajmuje się zimowym utrzymaniem dróg - powiedział Albert Baran, kierownik Wydziału w UM.
- Do skrzyń na piach i do ręcznego posypywania na terenie miasta piachu z solą, zużyliśmy 105 ton piachu, ponad 3 tony soli i 100 kg chlorku na zwalczanie naboi lodowych na ulicach - dodał.
Usuwanie śniegu i śliskości z dróg i ulic, to nie jedyne wydatki ponoszone przez samorząd po zimie, o czym Waldemar Jaroń rozmawia z Albertem Baranem- kierownikiem Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska garwolińskiego Magistratu.
|
WJ/Garwolin/Js