R E K L A M A



ŁOSICE

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Kandydaci do Rady Miasta i Gminy Łosice
2014-10-20 06:31:40 Artykuł czytany 9050 razy


O mandat radnego w Mieście i Gminie Łosice ubiegać się będzie 82 kandydatów. Wystartują z 10 komitetów wyborczych: KW PSL, KW PiS, KWW Porozumienie Samorządowe Powiatu Łosickiego, KWW Łosicka Alternatywa, KWW Osiedla Sienkiewicza, KWW Nasza Gmina Łosice, KWW Inicjatywa Młodych Łosic, KWW Osiedla Narutowicza Łosice, KW RNRRR, KWW Mariusza Kucewicza.


16 listopada, w 15 okręgach zostanie wybranych 15 nowych radnych.

1.    Łosice ulice: Narutowicza.

Kandydaci: 
UŁASIUK Zenona Stanisława,
SIDORUK Agata,
STASIUK Cezary,
CZMOCH Paweł,
OKSIUTA Marianna Danuta,
CZABAJ Salwina

2.    Łosice ulice: Asza, Berka Joselewicza, Cicha, Leśna, Lubelska, Międzyrzecka, Miła, Miodowa, Myśliwska, Ogrodowa, Przechodnia, Przeskok, Radzyńska, Spokojna, Szpitalna.

Kandydaci:
KOSMALA Teresa Mirosława,
ROSZCZAK Ewa Małgorzata,
WAWRYNIUK Wojciech,
TERLIKOWSKI Feliks Zbigniew,
KĘCEL Aleksandra Katarzyna,
KASPROWICZ Roman Jan

3.    Łosice ulice: Adama Asnyka, Adama Mickiewicza, Dolna, Eugeniusza Sokalskiego, Floriańska, Jana Kochanowskiego, Jasna, Juliana Tuwima, Juliusza Słowackiego, Kwiatowa, Łąkowa, Marii Konopnickiej, Mikołaja Kopernika, Piaskowa, Prosta, Słoneczna, Stanisława Staszica, Stefana Żeromskiego, Szkolna, Władysława Reymonta, Zygmunta Krasińskiego, Źródlana, Żwirowa.

Kandydaci:
CELIŃSKA Marianna Janina,
WIELOGÓRSKA Anna Żaneta,
MIKICIUK-SERGIEJ Anna Mariola,
WRÓBEL Sławomir Andrzej,
WIESNER Łukasz Michał,
IZDEBSKA Marzanna Agnieszka

4.    Łosice ulice: Czarkowskiego, Ignacego Krasickiego, Kolejowa od nr 1-34, Marszałka Józefa Piłsudskiego, Parcele, Pogodna, Polna, Powstania Styczniowego, Przemysłowa, Rzeczna, Siedlecka, Spacerowa, Sportowa, Wiejska, Żytnia.

Kandydaci:
OSTOJSKI Cezary,
MACIEJUK Marcin,
PARAFIAŃCZUK Jadwiga,
TKACZUK Marek,
MATEUSZUK Adam,
KARBOWIAK Leszek

5.    Łosice ulice: Bolesława Wilczyńskiego, Brzozowa, Czerwonego Krzyża, Jodłowa, Kasztanowa, Klonowa, Kolejowa od nr 35-55, Leszczynowa, Lipowa, Orzechowa, Sosnowa, Wierzbowa, Witolda Wróblewskiego, Zdrowa.

Kandydaci:
DYMOWSKI Mirosław Grzegorz,
LEWCZUK Adam,
RACZYŃSKI Marek Andrzej,
PLUTA Urszula Katarzyna,
DEMIANIUK Katarzyna

6.    Łosice ulice: 11 Listopada, Kilińskiego, Sienkiewicza, Sokołowska, Spółdzielcza, Wąska.

Kandydaci:
CHROMIŃSKA Anna Janina,
WASILUK Andrzej, OSYTEK Bogdan,
DOŁĘGOWSKA Wanda Janina,
BORKOWSKI Wiktor

7.    Łosice ulice: Kościuszki, Krótka, Majora Zenona, Nowa.

Kandydaci:
SZOSTEK Renata Barbara,
ŻYCH Agata,
KALICKI Marek,
BLIM Cecylia,
CZABAJ Stanisław,
SAKOWSKI Kamil,
WAWRYNIUK Barbara

8.    Łosice ulice: Artych, Bialska, Białostocka, Ekologiczna, Jabłoniowa, Podmiejska.

Kandydaci:
MIECHOWIECKI Mirosław Ryszard,
PIETRUCZUK Jerzy,
IWANIUK Włodzimierz,
KOŚCIESZA Mariusz,
ANTONOWICZ Agnieszka,
KOZŁOWSKA Dorota

9.    Łosice ulice: 1-go Maja, Błonie, Handlowa, Krzywa, Moniuszki, Rynek, Świętego Stanisława, Targowa, Traugutta, Tysiąclecia Państwa Polskiego.

Kandydaci:
HORNOWSKA Ewa,
BORUTA Mirosław Stefan,
WIECZOREK Danuta,
BODNAR Krzysztof Jerzy,
LEWCZUK Tadeusz

10.    Sołectwa: Chotycze, Chotycze Kolonia, Jeziory, Łuzki, Toporów.

Kandydaci:
OSTOJSKI Józef,
WASILUK Tadeusz,
BAHNIUK Paweł,
POMAGRUK Marta

11.    Sołectwa: Czuchleby, Meszki, Świniarów, Woźniki.

Kandydaci:
SZYMANIUK Barbara Elżbieta,
GIEREŁO Paweł,
CHOMICKI Henryk Józef,
WAKUŁA Ewa,
Chomiuk Bartosz

12.    Sołectwa: Niemojki stacja, Niemojki wieś

Kandydaci:
KNAPIUK Wojciech, 
MITROFANIUK Krzysztof Jan,
JÓŹWIACZUK Romuald Piotr,
SOPYŁA Tomasz Andrzej

13.    Sołectwa: Dzięcioły, Nowosielec, Patków Prusy, Patków wieś

Kandydaci:
CIEŚLUK Radosław,
MIELESZKO Zdzisław,
KLIMIUK Renata Anna,
ŁĄCZYŃSKA Małgorzata Teresa,
NOWOSIELSKA Agnieszka,
CHIBOWSKA Katarzyna

14.    Sołectwa: Biernaty Średnie, Stare Biernaty, Zakrze

Kandydaci:
TARKOWSKA Anna,
CZMOCH Mirosław,
HINCZ Krzysztof Zdzisław,
JASZCZUK Grzegorz,
RABUSKA Halina Wanda,
SOBOLEWSKA Eliza Ewa,
Zacharczuk Mariusz Jan

15.     Sołectwa: Rudnik, Szańków Kolonia, Szańków wieś

Kandydaci:
SEMENIUK Bogusława,
GAŁECKI Tadeusz,
SULIŃSKA Anna,
TATARCZUK Marcin


DK  [MSz]



wykop
Nasi reporterzy są do państwa dyspozycji:

Kamil Skorupski
tel. 504 838 118
skorupski@radiopodlasie.pl
|
|
|
Sławomir Karczewski
tel. 500 106 003
miedzyrzec@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • Bartek Konieczny
    2015-01-20 11:52:05

    arrow

    Szanowny wyborco!,Ten który zarzuca pani radnej Celińskiej ,że prowadzi gospodarstwo w srodku ośiedla. Chcialbym się dowiedzieć z jakiego środowiska czlowieku pochodzisz ,skąd przybywasz z jakiej wiochy . U Was nie śmierdzi . Pytam sie jeszcze Kto byl pierwszy na tym ośiedlu ? Jeżeli ci przeszkadzają swojskie klimaty ,to wyprowadż się do Warszawy Będziesz następnym słoikiem . Tam będziesz wąchał same kwiatki.Boże mój B0że daj tym ludziom opamiętanie , bo nie wiedzą co mowia Przytoczę Ci czlowieku cytat, który gdzieś już słyszalem i ktory pasuje do Ciebie .Chlop ze wsi wyjdzie,ale wies z chlopa nigdy. i to jest święta prawda.

  • Maria Zawierucha
    2014-12-01 19:20:18

    arrow

    Pan Marek Kalicki jest z partii Pani Wandy Dolegowskiej jedna reka jednen rozum.
    Bedzie, bedzie zabawa ,bedzie sie dzialo i 4 lata bedzie za malo.Takich jaj jeszcze nie bylo nawet w PRL Kicha nz calej linii.

  • do cikawskiego
    2014-11-14 20:17:05

    arrow

    Chyba z komitetu Pana Jaszczuka.

  • koles
    2014-11-14 18:14:22

    arrow

    Wiktor dziwie sie ci gdzie tysie pchasz.Daj sobie siana ile jeszcze fuch chcesz zlapac,czy tobie brak kasy?Chlopie ty nigdy nie masz swojego zdania.

  • prosze o informacje
    2014-11-10 19:16:49

    arrow

    Moze ktos wie z jakiego komitetu startuje pan Marek Kalicki?

  • prosze o informacje
    2014-11-10 19:16:49

    arrow

    Moze ktos wie z jakiego komitetu startuje pan Marek Kalicki?

  • ciekawski
    2014-11-10 11:57:46

    arrow

    Czy ktos moze mi powiedziec z czyjego komitetu startuje p.MAREK KALICKI.To wazne.

  • wyborca
    2014-11-09 09:25:43

    arrow

    Kandydaci na radnych nie powinni byc promowani przez partie.Wywodza sie sie ze srodowiska mieszkancow i to oni powinni dawac poparcie dla swoich kandydatow.Niestety jest inaczej czym bardziej pazerna partia tym bardziej jest preferowana, a potem taki radny jest zobowiazany do dzialania tak jak mu partia nakazuje.Stad mamy to co mamy.Jesli radny nie potrafi samodzielnie myslec i podejmowac decyzji to sami do tego doprowadzamy.Nie jestem przeciw partiom bo dzisiaj kazdy ma prawo tworzyc jakas partie chodzby najglupsza nazwa tym wieksze ma wziecie.Nie fascynujmy sie pieknymi obietnicami.Patrzmy na czlowieka i jego realne mozliwosci.Partie nie moga nas wszystkich uwazac za mniej roztropnych od siebie.Ludzie niech partie utrzymuja sie za wsoja kase a nie dotacje z bdzetu panstwa.Gdyby tak bylo nie robili by takich reklam a nam wody z muzgu.

  • wyborca
    2014-11-09 00:42:42

    arrow

    Zawsze mozna miec uwagi do nie ktorych radnych,ze czegos nie zrobili.Ale jak czytam kandydatow teraz to przy nie ktorych wlos sie jezy.Szczegolnie tych z kluczy partyjnch co to partie ich typuja.Przeciez to jest jasne ze partie w zamian beda oczekiwaly posluszenstwa od tych radnych,czego najlepszym dowodem jest w calej Polsce partia psl.Radny powinien byc w kontakcie z ludzmi,interesowac sie sprawami mieszkancow a nie bosow partyjnych ci swietnie sie maja.Czy bez poparcia partyjnego nie mozna kandydowc i byc wybranym przez mieszkancow?

  • kamil do rezolutnego
    2014-10-27 12:31:07

    arrow

    Na Zbawcę jak to określiłeś się nie kreuję. Umiem tylko wyciągać wnioski i widze jakie potrzeby ma nasze miasto. Ty widzę wolisz hejtowac niż udzielić merytoryczej odpowiedzi. Proszę zatem abyś sam przedstawił plany,pomysły na poprawę życia w Łosicach. Bo oprócz krytyki moich wpisów nic sensownego więcej nie napisałeś. A szkoda. Może coś innowacyjnego byś nam Łosiczanom zaproponował. Krytyka konstruktywa jest mile widziana, a takie lanie wody jak Twoje świadczy o tym, że tylko masz negatywne podejście do innych, a sam nic nie masz do zaoferowania. Pozdrawiam

  • łosiczanin
    2014-10-25 13:51:29

    arrow

    A pani ... nauczycielka z gimnazjum to przez swoje życie jakie funkcje społeczne pełniła że nagle zaczęła się troszczyć o dobro mieszkańców. Ja o jednej pamiętam, była .... A teraz startuje z komitetu PSL w myśl zasady - nie ważne z kim ważne żeby przy korycie.

  • rezolutnydo kamila
    2014-10-24 18:59:11

    arrow

    Przeczytalem twoje wszystkie wpisy i odnosze wrazenie ze kreujesz sie na zbawce tego naszego swiata.Moj drogi ja takich podobnych tobie znam .Ostrzegam nie dajcie sie nabrac.Todzban pobielany.

  • mieszkaniec
    2014-10-23 22:06:53

    arrow

    POZA TEMATEM UDERZ W STÓŁ A NOŻYCE SIĘ ODEZWĄ

  • mieszkaniec
    2014-10-23 22:01:28

    arrow

    Proponuję wybrać się do innego miasta i zobaczyć jak wygląda kino. Nawet jeżeli zdecydowaliście się państwo wziąć udział w projekcie ,,kino za rogiem" to należało nie szczędzić środków na wygodne fotele i nie dostawiać krzeseł po 40 zł za sztukę, po za tym miejsce o którym rozmawiamy to namiastka kina - ekran o wymiarach ok 2,5m x 1,5 nie ma nić wspólnego ze standardowym ekranem w kinie 24m x 18m, gdyby to był ekran 8x6 to już by było coś! ponadto ten repertuar - nowości tam nie obejrzymy - bo one kosztują - przy cenie biletu 5zł raczej nigdy nie zakupicie nowości żeby wyświetlić widzom. Powód jest jeszcze jeden mało kto jest zainteresowany tzw. ,,KINEM" w czasach kiedy ekrany są coraz większe filmy wyświetla się w 3D i 4D a w łosicach full HD. Full HD można kupić sobie telewizor 50" głośniki i takie ,,kino" mieć w domu a nie za ,,rogiem" za rogiem słabo widać ;D, przepraszam za złośliwość.

  • do mieszkańca
    2014-10-23 14:40:09

    arrow

    "brak ośrodków kultury- nie ma kina, brak warsztatów z malarstwa, rysunku - nie ma nauczycieli?... nie wiem czym na co dzień zajmują się pracownicy tzw. ŁDK ..." - pragniemy poinformować, że kino w naszym mieście jest - seanse są w każdy wtorek i czwartek o godz. 19.00 oraz w niedziele seanse dla najmłodszych widzów. A jeżeli o zajęcia plastyczne - to w ŁDKu zajęcia prowadzone są od lat - w tym roku szkolnym zajęcia są w każdy poniedziałek o godz. 16.00... - tzw. pracownicy pracownicy ŁDK

  • Kamil
    2014-10-23 14:17:19

    arrow

    Witam, cieszę się że po tak długim oczekiwaniu moje komentarze pojawiły się w końcu. Już się bałem że jakaś cenzura mnie dopadła:-P
    Otóż Drogi Mieszkańcu i kolego co mi dopisałeś do kamila cieszę się,że mamy podobne zdanie nt. funkcjonowania naszego Miasta i jednostek im podległych. Jednak pamiętaj,że osoby w urzędzie i ich staż to jest inna bajka. Poziom wiedzy przemilczę. Mam tylko pewne zastrzeżenia co do sportu i Łdk-u. Sport jest ale społeczny-Piłka ręczna i lekka działa i to całkiem nieźle . Ludzie chetnie z tego korzystają i co ważne doceniają. ŁDK robi co może-pracują tam też ludzie którym zależy na poprawie tej instytucji- ale.Te ale to właśnie Urząd Gminy. Zapytaj się komu zależy na kulturze,sporcie,rozwoju młodzieży????Czy Pan Burmistrz docenia to-ilu Radnych się tym interesuje.Kto docenia zespoły muzyczne, choćby "wschód"albo kogo interesują wyniki dzieciaków z lekkiej??Oprócz rodziców i znajomych chyba nikogo! Kto docenił z miasta i powiatu młodzież która wygrała Ja Titan???(tylko proszę nie mówić mi o tej wizycie i tej śmiesznej propagandzie w LO. Bo była spóźniona o 2 lata). Dopóki nie będziemy stawiać na młodych i ambitnych ludzi, to Łosice się nie zmienią:-( a jak widać potencjał jest w młodych ludziach w wielu dziedzinach. Słyszę tylko batalię o ulice, drogi, mosty chodniki,ronda,skwerki itd. A zapytam komu to robić??Jeszcze chwila i będzie to zapomniane miasto emerytów i rencistów.Nikt do tej pory nie zastanowił się nad utworzeniem strefy ekonomicznej pozwalającej na zainteresowanie się naszym miastem przez dużych inwestorów. Bez młodych nie damy Rady!!!:-)

  • Sąsiad
    2014-10-23 13:05:11

    arrow

    Radnej konie i podwórko to zostaw jej, nie okrzesany wyborco w spokoju poczekaj do wyborów i nie wypisuj takich donosów bo nic na tym nie zyskasz.

  • mieszkaniec
    2014-10-22 21:26:08

    arrow

    zgadzam się po części z Kamilem i Anią. Brak miejsc pracy, brak budownictwa komunalnego - powody dla których młodzi ludzie opuszczają to miasto jak tylko znajdą pracę w Warszawie Lublinie Białymstoku, brak ośrodków kultury- nie ma kina,brak warsztatów z malarstwa, rysunku - nie ma nauczycieli?,brak basenu, brak klubu sportowego gdzie można by potrenować lekką atletykę, siatkówkę, koszykówkę, nie wiem czym na co dzień zajmują się pracownicy tzw. ŁDK i dlaczego obecni radni nie chcą przekazać odpowiednich środków na kulturę.INFRASTRUKTURA - szambo wypływające ze studzienek kanalizacyjnych - nikt nie modernizuje sieci kanalizacyjnej, dziurawe ulice, jeden most drogowy nad rzeką, sypiące się kamienice w Rynku - rozumiem że mają kilku właścicieli a miasto ma tylko pewną część ale chyba można coś z tym zrobić. Żeby być obiektywnym dostrzegam to i gratuluję budowy ORLIKA i lodowiska, remont ulicy Kolejowej, Narutowicza, uliczek na osiedlu ,,ZDROWA", budowy placu zabaw nad jeziorkiem, budowy boiska przy ZS nad jeziorkiem. Wykonanie elewacji ŁDK i Urzędu Gminy. Ale to wszystko mało jak na ostatnie 10 lat kiedy możemy korzystać ze środków z UE. Dobra rada dla obecnego i przyszłego Burmistrza - może warto pomyśleć o zatrudnieniu osób po studiach biegle obsługujących programy użytkowe i posiadających aktualną wiedzę. Kamilu i Aniu nie dziwcie się że niektórzy tak ostro krytykują konkretne osoby, ale jak sam widzę jak panie w urzędzie dwoma paluszkami klikają w klawiaturę, jak ograniczają się do wypełnienia szablonu decyzji administracyjnej - nie mając pojęcia o przepisach, gdyby nie te formularze panie nie potrafiły by podać podstawy prawnej swojej decyzji. Naprawdę trudno oczekiwać od takich osób, że będą wiedziały skąd pozyskać pieniądze na konkretne zadania i jak to zrobić. Pracuję kilka lat i spotykam w pracy wielu 20 latków jak i 50 latków jedni i drudzy nie potrafią poprawnie obsługiwać WORDA o EXCELU nie wspomną, czy też kilku innych ale świetnie śmigają po facebook-u pudelku, nie oznacza to że potrafią skorzystać z internetu - ponieważ jak przychodzi znaleźć jakąś ustawę rozporządzenie czy inne informacje z jakiejś dziedziny życia to nie wiedzą nawet gdzie i jak szukać. Niestety jestem osobą która ma bardzo złe zdanie o osobach zatrudnionych w Łosickich urzędach - brak im wiedzy merytorycznej jak i technicznej. Pracują tam ze względu na wszechobecny nepotyzm. Kilkadziesiąt osób kandydujących na radnych to osoby tworzące lokalny establishment - obecni i piastujący wiele lat stanowiska kierowniczej, bez pokoleniowej zmiany nie ma szans na lepsze jutro. Mógłbym wymieniać kto kim jest i dlaczego, chciałbym jednak aby ludzie zaczęli się interesować polityką i zrozumieli istotę wyborów, żeby nauczyli się sami zdobywać wiedzę.

  • Losiczanin
    2014-10-22 18:20:39

    arrow

    Ja wole Radna Pania Wande D.Jest operatywna i stanowcza nie daje sie wciagac w zadne uklady.Wie czego chce i konsekwentnie wokonuje powirzone jej zadania.Diety to chyba z tytulu ustawy wynikaja a swoja droga to jednak radny wykonujac swoja prac ponosi jakies koszty np.telefony i inne wdatki sa.

  • do Kamila
    2014-10-22 18:15:39

    arrow

    Brawo! W końcu ktoś się mądrze wypowiada i bez błota! Każdy ma prawo mieć swojego kandydata, ale rzucanie obelg na innych najłatwiej ludziom przychodzi! I masz rację wystarczy spojrzeć na to co w mieście aktualnie mamy by wyciągnąć wnioski i gdzieś posłać swój głos. Fajnie też, że zwróciłeś uwagę na informatyzację urzędu, a raczej jej brak- na szczęście teraz przy okazji wyborów będzie można zaobserwować kto z Internetem jest za pan brat, a kto używa go tylko to obrażania innych! Pozdrawiam Cię mądry wyborco! :)

  • do samorzadowca i M.C.
    2014-10-22 17:21:40

    arrow

    Jak ta radna MC moze takie klamstwa opowiadac.Ona niech sie zajmie koniami i smrodem w srodku naszego osiedl.KTO DAL POZWOLENIE NA TRZYMANIE INWENTARZA NA OSIEDLU DOMOW RODZINNYCH?Tymi bredniami to ona juz koleja kadencje ma.Ludzie dzialke tez chc sprzedac ciekawe czy to tez uzna za sukces a moze sie przeliczy bo ludzie nie odpuszcza.Dosc marnotrawienia majatku miasta.Jak slyszalem to gmina jest zadluzona bo podobno zeby ratowac staroste to na garsci tam dawali ona jedna z pierwszych.Ta obojetna ma racje jak nie MC co robic to niech palcem w bucie kiwa.Czemu nie pomogla jak wychwala sie takimi znajomosciami.To co pokazuja w TV to moze byc koniec tej jej parti.dal by BOG.

  • Alka
    2014-10-22 16:12:48

    arrow

    Pani Wanda D. i Pani Maria C. to dwie prawdziwe radne.
    Tylko niech jeszcze robią to społecznie, bez diet i niech nie zabiegają o poklask i pochwały.

  • do obojetnej
    2014-10-22 16:00:10

    arrow

    Jak ta pani tyle zalatwila dla miasta to w wyborach do parlamentu dac ja na posla tam dopiero bedzie miala pole do popisu i zrobi kariere.A jak tak mocno pomaga kosciolom o czy pierwszy raz slysze,to pewnie ma taka potrzebe.Ale w losicach jest wiele potrzeb i ta pani nie ma zamiaru pomagac.Swoimi przechwalkami ujmuje zalug innym osobom ktore zasluguja naprawde na uznanie i ciezko pracuja ale nie reklamuja sie wszedzie.mieszkaniec Losic.

  • do tej pani niby samorzadowiec
    2014-10-22 15:28:08

    arrow

    Pocoz tyle wyliczac zaslug wysrarczy powiedzec ze wszystko to moja zasluga.Zainteresowanym proponuje poczytac nastepujace artykuly w goglach;1 Sygnalizacja swietlna w Losicach,2 Jest juz sygnalizacja swietlna w Losicach,3 Zielone swiatlo dla pieszych Slowo Podlasia.Sprawa bedzie jasna.Ale mowa tu o pani zaslugach ale sa tez krytyczne opinie czy pani je akceptuje?Czy tylko zaslugi a krytaka za te swiatla to do Radnej Dolegowskiej.Mnie nie interesuje polityka ani wielka ani ta tutaj ale wiem komu zawdzieczam ze sa swiatla.

  • jak to rozgryzc?
    2014-10-22 14:28:33

    arrow

    Juz nic nie rozumiem.Kilka dni temu czytalem ze wina obciaza sie Radna Dolegowska za bezzasadne swiatla przy ulicy Bialsiej.Dzisiaj czytam o zaslugach p.Celinskiej ze te swiatla.CO SIE DZIEJE? Nawiasem mowiac to jestem pewien czyja to byla inicjatywa i kto od 2004. roku najpierw o wysepki a teraz o swiatla zabiegal ijak rodzice popierali Pania Radna i jestesmy zadowoleni.Dobrze wiemy ze jest to zsluga Pani Radnej Dolegowskiej.Za te swiatla dzieujemy Pani.Zlosliwosciami nie nalezy sie przejmowac.

  • kamil
    2014-10-22 13:46:15

    arrow

    a ja taki piękny esej napisałem w odpowiedzi do Ani i jeszcze jednego komentatora naszej łosickeij rzeczywistości-ale nie został jakimś dziwnym trafem dodany :-P Szanowni Państwo moim zdaniem kazdy z nas ma wady i zalety-ale jak zuwazyłem nie kazdy dostrzega te pierwsze. Robią tutaj niektórzy czarny PR kontrkandydatom, szkoda tylko że wychwalając swoich ulubieńców mówią i piszą nieprawdę. A to jest smutne. Staram się oboektywnie oceniać kandydatów zarówno na Radnych jak i na Burmistrza. Szkalowanie kogos nie prowadzi do sensownych rozwiązań. Mam taką propozycję-postarajmy się o debatę w której wezmą udział wszyscy kandydaci na Burmistrza-w okręgach na radnych. Wtedy będzie chociaż namiastka demokarcji lokalnej po póki co siejemy czysty populizm. Cieszy mnie natomiast fakt-że sa ludzie kótrzy się ze mną zgadzają i tez wymgają pewnej elokwencji i kultury. Osobiście mam nagtywne wręcz bardzo krytyczne zdanie nt. pracy Pana Burmistrza i Radnych Gminy. Ostatnie 4 lata uważam za stracone. Tylko czy to pozwala mi kogokolwiek obrażać??wydaje mi sie,że nie!Mamy sporo do zrobienia w najbliższym czasie o zaległosci są wielkie. Upadek Łdk-u, brak środków na rozwój kultury("Naród istnieje, dopóki istnieje jego kultura")brak kina, rozwalenie łosickiego sportu, brak alternatywy dla młodych ludzi, brak miejsc pracy.To jest własnie zadanie która gmina zawaliła.Brak strony www gminy-to jest wstyd i hańba,że pracownicy nie mają służbowych maili i profesjonalna strona gminy nie istnieje.Gdzie jest w końcu promocja miasta-tak aby przyciągnąć inwestorów,potencjalnych pracodawców. Przecież nie wszyscy będą jeżdzić TIrami, pracować na kasie czy stacji benzynowej.Pora zadbać o to !!!
    Jeżeli nie będziemy się rozwijali intelektualno-kulturalnie to grozi nam tragedia.
    Przytoczę tutaj tylko jeden cytat który uważam za trafnie oddający dzisiejsze realia Łosic
    "Naród, w którym uczucia przyjaźni są rozwinięte, gdzie zamiast sobkostwa i egoizmu panuje przyrodzona potrzeba wzajemnej pomocy, bezinteresownego wspomagania się na wszystkich polach życia – naród taki znalazł już moc niezwyciężoną, rozwiązał zagadkę wolności i dobrobytu, tak samo jak i pojedynczy człowiek."

    I jeszcze taki mały Apel do hejterów i naganiaczy.
    Po pierwsze mam nadzieję,że pójdziecie na wybory-przypomnę 16 XI.
    Po drugie odnośnie się z szacunkiem do innych a za konstruktywną krytykę nikt się nie obrazi-a wręcz przeciwnie,inteligentny człowiek podziękuje
    Pozdrawiam

  • Marta
    2014-10-22 13:37:31

    arrow

    Niektórzy nowi i ciekawi kandydaci, ale jest dużo dobrych i może lepszych ludzi, którzy niestety stoją z boku.
    Nieobecni nie maja racji, nic o nas bez nas !!!

  • z ratusza
    2014-10-22 13:08:24

    arrow

    Szofery i związkowcy z PKS, wystarczy, że w firmie mieszacie i lepiej weźcie się do roboty.
    W samorządach nie trzeba chronionych związków i innych tworów. Bez takich wiemy co robić.
    Wybierzmy prawdziwych radnych, z wiedzą, zaangażowaniem, prawdziwych społeczników ( bez diet ) i nie populistów.

  • jeszcze nie radny
    2014-10-22 12:50:26

    arrow

    Poco tyle emerytów do rady powiatu siedzieć w domu a dać młodym szanse wam dziękujemy, macie z czego żyć emeryturka niezła,plantacja malin,gospodarka i jeszcze władzy się zachciewa.

  • kamil
    2014-10-22 11:22:57

    arrow

    Szanowni komentatorzy już zaczyna się obrzucanie błotem!!! czy to istotne kto kogo wypromowal(chociaż w kwestii Pana Mariusza to zbyt duże słowo), bo można zagłebić się w wypromowane bądź wspierane osoby przez burmistrza i obiektywnie ocenić ich pracę.Tylko co to nam da???nic kolejny temat do plotkowania i lżenia z innych. Ponawiam prośbę o racjonalne, rzetelne i obiektywne ocenianie kandydatow. Każdy ma coś na sumienu, kążdy ma też swoje zalety i sukcesy. Nasze miasto zbyt dużo straciło w ostatnich latach-za to odpowiada Burmistrz i Rada. Najlepszą formą rozliczenia jest racjonalny głos w wyborach-a przede wszystkim uczestnictwo w nich.Zacznijmy kierować się rozumem i dobrem lokalnym-po widzę znowu są wylewane żale,wychwalani kandydaci, a nikt nie komentuję realnej syuacji. Gmina co prawda ma świetną sytuację finansową, ale zarządzający nią nie robią nic dla ludzi. zczególnie pominęta jest młodzież ktorą nie ma żadnej alternatywy oprócz szkoły, komputera i siedzaenia pod blokiem na lawce.Samorządowcu chwalisz dzialania z zakresu infrastruktury-dobrze, że takie projekty mają miejsce-ale weź pod uwagę jeden zasadniczy fakt. Kto ma korzystać z tych dróg ulic, chidników,scieżek rowerowych, jak młodzi uciekają z tego miasta. Nie tworzy się dla nich miejsc rozwoju intelektualno-kulturalnego(Łdk działa na ile mu góra pozwala), sportu(doprowadzenie do ruiny totalnej i tak słabego Orła),brak wsparcia dla inicjatyw społecznych(Powiatowa Liga Piłki ręcznej czy klub lekkoatleczny, mało wsparcia dla TPZŁ-powinni promować z kasy gminnej nasze miasto)bo są to projekty pod którymi nie można się pelną gębą podpisać i lansować w mediach.Sukcesu też sobie z tego tytułu nie można przypisac. Kolejna kwestia informatyzacji Gminy_a przede wszystkim samego urzędu!!! To jest wstyd żeby maisto nie miało własnej strony internetowej złużbowych maili!!!MAmy o ile pamiętam XXI wiek i z @ korzystaja dzieci z przedszkola. JAk widać urzędnicy nie muszą :-( Promocja miasta-przemilczę temat. Dlatego wyciągajmy wnioski-szukajmy lepszych rozwiązań-ale bez oczerniania innych.To przecież nikomu nie pomoże. Pozdrawiam

  • tez samirzdowiec
    2014-10-22 11:22:39

    arrow

    ocho nie koniecznie te wyliczanki zaslug p MC sa prawdziwe.Przy nie ktorych to napewno wiemy czyja sa zasluga ale napewno nie sa zasluga MC>Wiemy kto i w z jakimi trudnosciami wykonal.Podpinac sie pod czyjes zaslugi to zwyczaj bardzo brzydki.rodzice

  • obojętna
    2014-10-22 10:48:54

    arrow

    Drogi samorządowcu! To co wypisujesz na temat pani M.C. to świadczy o tym, że nie masz zielonego pojęcia o budżecie, o pozyskiwaniu środków, o wykonaniu zadań. Ta pani to może pokiwać palcem w bucie. Nie wypisuj człowieku takich bzdur bo się tylko ośmieszasz.

  • samorządowcu
    2014-10-22 09:38:11

    arrow

    Z Twojego komentarza jasno wynika dlaczego wspomniana radna uczestniczka przy otwarciach i przecinaniu wstęg.
    Powinna byc Burmistrzem, bo co on robił jak to Jej zaslugi ?
    Czy również" pomogła" przy targowicy ? i zabraniu tego słynnego już miliona ?

  • samorządowiec
    2014-10-22 08:55:19

    arrow

    Wykształcenie nie ma nic wspólnego z byciem dobrym radnym. Radny powinien być dobrym gospodarzem i interesować się potrzebami społeczeństwa gminy a nie tylko swoim ogródkiem umieć współpracować z urzędem marszałkowskim,wojewodą i innymi jednostkami samorządowymi , takiej współpracy przykładem jest ta M.C. tak nieraz złośliwie traktowana w waszych opiniach ale dzięki staraniom tej osoby ,pozyskano te 12 miliony żł. na kanalizację wsi Niemojki, ul.Sokalskiego, przydomowe oczszczalnie oraz 1,5 mil. euro na odbudowę starego szpitala, światła na u. Bialskiej. rondo i inne drobniejsze projekty, to ona często o tych inwestycjach przekonywała osoby w Warszawie o koniecznościach wykonania tych inwestycji w Łosicach, pomagała ,również w pozyskaniu środków na wyposażenie ochotniczych straży pożarnych w sprzęt dla OSP Niemojki,ŁOSICE ,LUZKI. CZUCHLEBY, ponadto to ona pomogła parafiom w Niemojkach, Łuzkach . Górkach pozyskać fundusze na remonty tych zabytkowych kościołów,a teraz tak złośliwie jest nieraz traktowana- trochę byście się wstydzili -nieraz nie mogę tego czytać wasz jad mnie męczy.

  • była radna
    2014-10-22 08:07:15

    arrow

    Trzeba głosować na SLD i na takich kandydatów jak Borkowski, Terlikowski, Tkaczuk.
    PO-PSL to już dziękujemy.
    A taki Pan Stasiak ( związkowiec z PKS ) to chce dorabiać w następnych radach ?
    Czy to jest zgodne z prawem ? Trzeba mieć tupet.
    A swoją drogą nie ma niestety lepszego kandydata na burmistrza od obecnego.
    Innym może nie brakuje zaangażowania ale wiedzy niestety tak.

  • do Ani i Kamila
    2014-10-21 19:31:27

    arrow

    Jednak mozna jeszcze normalnie rozmawiac nawet na sprawy wazne nie lejac zolci na wszystkich wokol siebie.Kazdy popelnia bledy,rzecz w tym aby zawsze z honorem przyznac sie i miec odwage powiedziec tak cenne acz malo popularne slowo przepraszam.Pozdrawiam byc moze mijamy sie na ulicach naszego miasta.

  • obiektywna
    2014-10-21 18:22:49

    arrow

    Nieładnie panie Mariusu K.
    Kto Pana wypromowł ?
    Kto mieczem wojuje od miecza ginie !!!!

  • kamil do Ani
    2014-10-21 17:28:32

    arrow

    Miło mi słyszeć,że ktoś mnie rozumie.W Łosicach Rada niestety działa od lat w dwa sposoby-albo za albo przeciw Burmistrzowi. Akurat ja nie jestem zwolennikiem Pana Janusza i obecnej rady, ale nie obliguje mnie to do obrzucania ich błotem. Zróbmy poważna debatę na temat wizji i funkcjonowania miasta w natępnych 4 latach a poznamy tak naprawdę kompetencję zarowno kandydatów na Burmistrza jak i na Radnych.Zaraz będzie wyciaganie brudów,szukanie haka na kontrkandydata zamiast wspólnej pracy na rzecz Łosic. Ajest tu dużo do zrobienia i pole do popisu będzie wielkie. Pozdrawiam Aniu

  • Ania do Kamila
    2014-10-21 15:38:09

    arrow

    Zgadzam sie z toba.Ale jest w ludziach cos takiego moim zdaniem cos takiego poprostu chyba zawisc bo jak ktos naprawde cos robi a nie obnosi sie z tym to beda go na kazdym kroku wybrzydzac.To juz stalo sie regula .Nie trzeba chwalic ale czemu wybrzydzac?Radny powinien sluzyc ludziom.Wogole czlowiek czlowiekowi powinien sluzyc.

  • zorientowany
    2014-10-21 13:30:23

    arrow

    nie wiem skąd te rewelacje. Czmoch startuje ze swojego komitetu Inicjatywa młodych ...

  • Mirek
    2014-10-21 13:02:50

    arrow

    Co ma znaczyć kandydowanie Pana Czmocha na radnego miasta z komitetu Pana Kobylińskiego? Czyżby Panowie grali w jednej drużynie? Ciekawa zagrywka, ciekawe tylko komu ma służyć a raczej komu przeszkodzić.

  • kamil
    2014-10-21 12:40:00

    arrow

    Mądrego to miło posłuchać. Tak o Tobie też samorządowiec mówie :-P Swoją drogą poziom wykształcenia nie daje pewności,że osoba z wyższym bedzie lepszym radnym od tej co ma np. średnie. Podstawą jest poziom zaangazowania, wiedza z zakresu pelnonej służby(bo tak to się powinno nazywac otwarcie) i kultury osobistej.

  • tez samorzadowiec
    2014-10-21 09:04:48

    arrow

    Kolego zapoznaj sie z prawem wyborczym,miedzy innymi jest zapis nikomu nie mozna odmowic prawa wyborczego.Sa pewne zakazy dotyczace szczegolnie nie karalnosci.Radny nie ma prawa do urlopu,zadnych zwolnien lekarskich etc. Nie ma diety jezeli nie uczestniczy w posiedzeniach.I tak chyba jest.Jezeli rzetenie pracuje to ponosi jakies koszty np. telefony,korespondencja i inne.Z ta wymowa roznie bywa.Ale czasem profesor nie potrafi wydukac slowa.Jednak jesli sie podejmuja tego obowiazku to przynajmniej powinni miec czas uczestniczyc w posiedzeniach.Wszyscy wiemy jak to w rzeczywistosci bywa.

  • samorzadowiec
    2014-10-21 05:11:44

    arrow

    Radni powinni być mocno zaangażowani i to społecznie, bez żadnych diet.
    Powinni to robić fachowo i powinien byc wymóg wyższego wykształcenia.
    Nie byłoby wówczas amatorszczyzny i być może populizmu.
    Niestety, niektórzy łosiccy radni nie posiadają podstawowej wiedzy a nawet nie umieją skleić zdania po polsku.
    Przykre ale prawdziwe.

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »

Łosice

w lewoMarzec 2024w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kondolencje

Najnowsze Informacje