R E K L A M A



SOKOŁÓW

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Witkowski poprze Tomczuka w II turze wyborów na burmistrza Sokołowa
2014-11-24 11:18:01 Artykuł czytany 4933 razy


Kandydat na burmistrza Sokołowa Podlaskiego Włodzimierz Tomczuk nie traci czasu. Do drugiej tury wyborów został niespełna tydzień. To ostatni dzwonek na przekonanie do siebie mieszkańców. Sposobem na to ma być zawiązanie współpracy z Waldemarem Witkowskim, który w walce o fotel włodarza miasta przegrał w pierwszej turze.


Współpraca obu panów, jak twierdzą, ma przynieść wymierne efekty - czyli wygraną w wyborach drugiej szansy, a tym samym pozbawienie funkcji burmistrza Bogusława Karakuli.

W niedzielę wsparcia Włodzimierzowi Tomczukowi, zamierza udzielić także elektorat  KWW Waldemara Witkowskiego – I co z tym Sokołowem oraz KWW Młodzi dla Sokołowa, którzy w pierwszej turze – jak przekonuje W. Tomczuk – prowadzili z jego komitetem zdrową i politycznie poprawną rywalizację.

Kto wygra drugą turę wyborów? Okaże się 30 listopada, dziś pewne jest to, że w nowej Radzie Miasta Sokołów Podlaski zasiądzie aż 10 radnych w komitetu Bogusława Karakuli. 5 mandatów zdobyli radni z komitetu Włodzimierza Tomczuka.
Przypomnijmy – w pierwszej turze wyborów nie udało się wyłonić nazwiska burmistrza Sokołowa, ponieważ żaden z trzech kandydatów nie uzyskał wymaganej liczby głosów. Liczba uprawnionych do głosowania mieszkańców miasta wynosiła 15443. Karty do głosowania wydano 8443 osobom.

W wyborach wzięło udział (oddało ważne karty do głosowania) 8440 wyborców, co stanowi 54.65% uprawnionych do głosowania.


KSkib/Sokołów Podl.   [MSz]
wykop
Nasz reporter jest do państwa dyspozycji:

Karolina Górecka
tel. 502 710 082
skibniewska@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • sokolowiak
    2014-11-28 21:07:14

    arrow

    nadchodzi II tura wyborów samorządowych. W wyborach tych swojego poparcia kandydatowi na Burmistrza Miasta Sokołowa Podlaskiego Włodzimierzowi Tomczukowi udzielili politycy z PSL i PO. To koalicja, która dalej rządzić będzie w sejmikach woj. w 15 województwach. W. Tomczuk jako kandydat bezpartyjny walczący w II turze z Burmistrzem Karakulą z PIS pokazał, że ma zaplecze i może skutecznie ( przy pomocy środków zew. ) rządzić miastem. B. Karakula skłócił się z przedstawicielami partii, które przez najbliższe 4 lata będą decydować o podziale środków unijnych. To oczywiście niczego nie przesądza, ale odbudować nadszarpnięte zaufanie będzie mu niezwykle trudno. Wcześniej skłócił się z powiatem, z którym przecież trzeba realizować wspólne inwestycje - chociażby drogowe, w tym nawet tak bezsensowne jak budowa ronda k. Biedronki.
    Dlatego więc uważam, że należy poprzeć w II turze kandydata, który juz na starcie daje gwarancje współpracy, a nie kłótni. Kandydata z nowym spojrzeniem na miasto, z chęcią do pracy i do zmian. Włodzimierz Tomczuk przyjął dobrą taktykę na tą kampanię. Przyjął taktykę porozumienia, współpracy i współdziałania wszystkich sił dla dobra miasta. I obojętnie jakby B. Karakula nie wyszydzał tej współpracy, to nic tego nie zmieni, że PO od ponad 7 lat rządzi krajem z 30% poparciem obywateli. Że PSL współrządzący z PO zyskuje coraz większe poparcie w kraju.
    Zupełnie inaczej niż B. Karakula, który w swoje odezwie pisze nieprawdę o rzekomo wielkich przegranych z PO Jacku Kozaczyńskim i Marcie Sosnowskiej przy okazji insynuując jeszcze rzekomo inne nieprawidłowości. Wychodzi z niego cała polityka PIS, złośliwa, podejrzliwa i arogancka wobec myślących inaczej.
    Czas odsunąć od władzy takich polityków jak B. Karakula, polityków którzy chowając się za rzekomą apolitycznością w rzeczywistości nie są w stanie współpracować z nikim innym jak tylko z zapleczem własnej partii. A już po odsunięciu go od władzy B. Karakula zawsze będzie mógł przyłączyć się do swojego mentora Jarosława Kaczyńskiego i histerycznie krzyczeć że wybory były sfałszowane.

    Nie zmarnujmy głosu i szansy jaką mamy. Następna zdarzy się dopiero za długie 4 lata.

  • ~
    2014-11-28 17:17:25

    arrow

    ciekawe kto wygra?

  • Zielona chołota już się ślini na miasto
    2014-11-28 13:09:04

    arrow

    Iwaniuk się uaktywnił, listy pisze, wyjaśnia - szkoda, że swojej sprawy z CENTRALNYM BIUREM ANTYKORUPCYJNYM które żądało jego odwołania nie wyjaśnił.
    Pamiętaj! Głosując na Tomczuka - wpuszczasz do miasta ludzi, którzy właśnie na naszych oczach rozwalają PKS!

  • nawiedzony
    2014-11-28 12:45:39

    arrow

    (...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze.

  • mieszkaniec
    2014-11-28 11:48:51

    arrow

    a ja słyszałem w kuluarach, że Pan Burmistrz narobił sobie już przed głosowanie OGROMNYCH wrogów i nie obejdzie się bez reakcji z ich strony!

    Pisanie takich bzdur przez człowieka który bez współpracy chce rządzić, graniczy już z chorobliwa chęcią zemsty w stylu PiS...

    Panie Burmistrzu przegrał Pan.

  • mieszkaniec stbs
    2014-11-28 11:10:26

    arrow

    Pewnie za chwile dostaniemy nowe stawki za administrowanie. Standardowo co roku mówi się że to o stopień inflacji a jak jest to każdy wie.

  • kierowca
    2014-11-28 10:51:07

    arrow

    Wspaniałe mamy w mieście drogi, dużo miejsc parkingowych, buduje się wspaniałe rondo i dużo mówi się o obwodnicy.

  • handlowiec
    2014-11-28 10:46:02

    arrow

    Bardzo jesteśmy wdzięczni Władzo na sprzedanie bazaru handlowego na ulicy magistrackiej.

  • do Pana K
    2014-11-28 10:31:19

    arrow

    Leszek Iwaniuk #1580135 | 83.1.*.* wczoraj, 13:06

    Drogi Bogusiu! Jestem strasznie zniesmaczony tym co w tej kampanii wyborczej wyprawiasz. Zapewne ja, moi koledzy i koleżanki nie angażowaliby się w kampanię w mieście gdyby nie to, że swoje niepowodzenia, nieudolności przypisujesz PSL. Nie mówisz o swoich winach i zaniedbaniach. Na spotkaniach przedwyborczych opluwałeś Pana Marszałka Struzika, Panią Ewę Orzełowską i cały PSL. Uważasz, że po takich zachowaniach liderzy i członkowie stronnictwa będą Ciebie popierać? Piszesz, że burmistrz powinien być pozbawiony politycznych uprzedzeń, i że „ dla dobra Sokołowa Podlaskiego i jego mieszkańców jesteś gotów współpracować z każdym”, to pytam: co Ty człowieku wyprawiasz!!! Czy Twoje upartyjnione oczy w jedną stronę nie widzą, że za chwilę jeśli wygrasz, będziesz musiał rozmawiać o środkach unijnych właśnie z tymi ludźmi, których opluwasz, czy to robisz dla dobra miasta i jego mieszkańców??? Piszesz w swojej ulotce wyborczej, że Pan Marszałek Struzik „ doprowadził całe Mazowsze na skraj bankructwa”, nie pisząc, że niesłusznie nałożono na Mazowsze tzw. „Janosikowe”. To właśnie Pan Marszałek wygrał całą batalię przed sądami, i dzięki temu będzie więcej pieniędzy na inwestycje również dla Sokołowa. Znów nie mówisz nic ile to pieniędzy dzięki staraniom i pomocy Pani Ewy Orzełowskieji innych PSL-ów trafiło do Sokołowa i jak je wykorzystałeś? Ani słowem nie odnosisz się do zadłużenia Naszego miasta a odnosisz się do innych, czy uważasz, że nie ma o czym rozmawiać, a może jest Ci po prostu wstyd?

    Pięknie!

  • internauta
    2014-11-28 10:25:05

    arrow

    Karty odkryte – koalicja PO-PSL chce rządzić w...

    obraził Pan Panie Przyszły Burmistrzu wszystkich ludzi, którzy czy to się Panu podoba czy nie będą dzielić i rządzić i chyba o Panu zapomną w tym czasie....Żenujący poziom.

    Jednak głoś dla Tomczuka.

  • Mieszkanka
    2014-11-28 08:49:14

    arrow

    W ciągu 6 lat za burmistrza Witkowskiego m.in. pobudowano basen, rozbudowano Szkołę Podstawową nr 1, wybudowano halę sportową przy SP nr 1, wybudowano rondo przy ul. Wolności i Piłsudskiego, uzbrojono tereny w wodociągi, kolektory, wybudowano Dom Harcerza, nowe nawierzchnie ulic i chodniki itd. I to bez środków UE i bez zadłużenia miasta. Witkowski był bardzo dobrym, uczciwym i kulturalnym gospodarzem Miasta. I dlatego też głosowałam na Witkowskiego, a w II turze zagłosuję na popieranego przez Witkowskiego Tomczuka.

  • widz
    2014-11-28 07:19:56

    arrow

    Jak Karakula będzie burmistrzem to Sokołów nic nie zyska. Wszędzie mosty spalone. Tylko z wysokich podatków Sokołów się rozwija.

  • za mieszkanka ale nie mieszkanka
    2014-11-27 22:46:40

    arrow

    Pan Witkowski zostawił do spłacenia komercyjne kredyty na budowę kanalizacji sanitarnej, nie brał preferencyjnych kredytów i dofinansowan bo za dużo zachodu, chodnik na wolności tez trzeba było robić jeszcze raz bo się kostka złuszczyla. Stary szpital nie miał pomysłu, najprościej się było pozbyć, dobrze że Caritas chciał wziąć. Tym samym można było przydziobac u biskupa. Wcale a wcale tak dużo dla nas nie zrobił.Ale nie mnie to oceniać, to wiedzą Ci którzy mieszkają dłużej w tym wspaniałym mieście a nie tylko dojeżdżają tu do pracy.

  • za mieszkanka ale nie mieszkanka
    2014-11-27 22:46:28

    arrow

    Pan Witkowski zostawił do spłacenia komercyjne kredyty na budowę kanalizacji sanitarnej, nie brał preferencyjnych kredytów i dofinansowan bo za dużo zachodu, chodnik na wolności tez trzeba było robić jeszcze raz bo się kostka złuszczyla. Stary szpital nie miał pomysłu, najprościej się było pozbyć, dobrze że Caritas chciał wziąć. Tym samym można było przydziobac u biskupa. Wcale a wcale tak dużo dla nas nie zrobił.Ale nie mnie to oceniać, to wiedzą Ci którzy mieszkają dłużej w tym wspaniałym mieście a nie tylko dojeżdżają tu do pracy.

  • Słonik
    2014-11-27 22:35:18

    arrow

    Czy, ktokolwiek wie, ile jeszcze pozostało majątku komunalnego, w gestii miasta Sokołów Podlaski? To klucz do zrozumienia położenia finansowego magistratu w przyszłości.

  • do do mieszkanki
    2014-11-27 19:57:42

    arrow

    jakieś konkrety pani szanowna co pan Witkowski zostawił po swojej kadencji bo jakoś nie zauważyłem

  • do mieszkanka
    2014-11-27 16:46:56

    arrow

    Nie glosowales bo nie ma Cię w spisie wyborców. I nie zagłosujesz chyba że przez internet

  • nawiedzony
    2014-11-27 14:23:10

    arrow

    Wszyscy od czasu do czasu się gubimy. Jednak trzeba wiedzieć na kogo się chce głosować.
    Niezmiennie na B.K

  • do rodowitej sokołowianki
    2014-11-27 13:39:04

    arrow

    Szkoda, że ten Twój dziadek nie spadł, może by świat nie oglądał Ciebie i nie czytał twoich bzdur

  • Mieszkanka
    2014-11-27 13:38:32

    arrow

    A powiedzcie mi dlaczego Witkowski przez półtorej kadencji (6 lat) zrobił więcej, niż Karakula przez cztery kadencje (16 lat)? Witkowski nie miał do dyspozycji pieniędzy z Unii, a Karakula ma. Witkowski nie zadłużył miasta, a Karakula tak. Głosowałam na Witkowskiego, a ponieważ popiera on Tomczyka, to w II turze zagłosuję na Tomczuka.

  • nawiedzony
    2014-11-27 13:03:04

    arrow

    Nigdy nie wątp w człeka prawego i szlachetnego. Taki zawsze coś sp... Oczywiście wszystko w imię większego dobra.

  • nawiedzony
    2014-11-27 10:17:29

    arrow

    (...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze.

  • do Głosuję na Karakulę i do nawiedzony
    2014-11-27 09:38:59

    arrow

    To co wypisujecie to czysta demagogia. Celowo odpowiadam na oba wpisy bo najczęściej za klawiaturą siedzi ta sama osoba. Jeśli chodzi o, jak ty to ujmujesz "handel głosami" to widzę że nie rozumiesz podstaw demokracji. Przekazanie poparcia to nie to samo co przekazanie głosów, bo o tym dalej decydują wyborcy. Co do drugiego wpisu to nie odwracajcie kota ogonem. To Karakula obraża posła, marszałka i inne osoby. Czytałem materiały Tomczuka i jakoś nie mogę znaleźć jak to piszesz "ujadania". Wręcz przeciwnie zapewnia wszystkich, że bez względu na opcje polityczne i przekonania będzie ze wszystkimi współpracował dla dobra miasta. Widzę, że tak jak przywódcy tak i zwolennikom wyczerpały się pomysły.

  • wyborca
    2014-11-27 08:33:52

    arrow

    Nie da się czytać tych ulotek od guru. Obecny Burmistrz niech przedstawi program co zamierza uczynić przez najbliższe 4 lata. Znowu stagnacja. Wszędzie pali mosty.

  • DO JA
    2014-11-26 22:26:44

    arrow

    Chciałbym poznać jaką wizję rozwoju ma pan Tomczuk dla NASZEGO MIASTA. Wygrana w wyborach nie jest chyba dla pana celem samym w sobie .Proszę nie wprowadzać tylko ludzi w poczucie winy po kolejnej swojej porażce.Trudno jest wygrać wybory jeśli pan pojawia się tylko przed wyborami i znika jak murzyn na pasach.

  • hahahaha
    2014-11-26 20:37:53

    arrow

    Nooo...ci co głosowali na Witkowskiego to na pewno będą głosowali na Karakulę, bo on wielkim burmistrzem jest i basta!

  • rodowita sokołowianka
    2014-11-26 19:51:31

    arrow

    Drodzy przedmówcy !!!!!
    tak gorliwie popierający Tomczuka jaki z niego pan " po grzbietach takich panów mój dziadek wsiadał na g konia "

  • mieszkaniec
    2014-11-26 19:46:09

    arrow

    Wszyscy niby nie lubią obecnego burmistrza a ma tyle głosów. Jak to możliwe? Nikt nie wie? Tak naprawdę odpowiedź kto głosuje na bogusia z 16 stażem jest b.prosta:

    - pracownicy urzędu miasta
    - mężowie lub żony w/w
    - również dzieci pełnoletnie w/w
    - znajomi, kumple, kochankowie w/w
    - pracownicy firm związanych usługami z urzędem
    - to samo dotyczy mężów żon znajomych z w/w firm co przy UM
    - niejaki Paweł Ś. też głosował na bogusia.

    Teraz liczbę pracowników UM (a sądzę nie jest ona mała) pomnóżcie razy ileś tam i znowu wygra karakula. Przecież nie można nie zagłosować na dobrego chlebodawcę. Każdy z Was by tak zrobił pracując w UM. Nie ma w tym nic złego a z pracą jak wiemy lekko nie jest. Opinie, że karakula jest zły a tomczuk będzie dobry, można wsadzić między bajki. Niestety panuje powszechna opinia, że nowy włodarz przez pierwsze 4 lata może nic nie zrobić czy to dobrego czy złego. Chociaż każdy z nas by chciał inaczej.

    Tak z listy życzeń (dla obojętnie którego burmistrza) moich osobistych: OBWODNICA MIASTA. Coś już boguś zaczął w tym temacie działać. Przecież to duży chłop i ma prawdopodobnie ciężką ręke. To nie może mocniej dalej uderzyć itd? Albo obwodnica albo metro. Przecież w godzinach szczytu sokołów przypomina warszawe. Jakoś w węgrowie się dało.

  • do wyborcy
    2014-11-26 19:42:52

    arrow

    Obietnice bez pokrycia to mieliśmy przez ostatnie 16 lat od obecnego burmistrza. Przez okres jego rządów jesteśmy w czarnej d....., a obiecano nam niemal wszystko. I te same obietnice co 4 lata - PARK PRZEMYSŁOWY i 300 miejsc pracy, OBWODNICA, HALA SPORTOWA, ŚCIEŻKI ROWEROWE, PARK ZABAW DLA DZIECI (a są mini placyki hucznie nazwane miejskimi, pozamykane do 16 ORLIKI - a miały być ogólnodostępne). Obiecać można wszystko, ale aby coś stworzyć to trzeba ugiąć karku przed tymi co dzielą kasę, a ON nie umie się dogadać z nikim kto jest decyzyjny, kto zajmuje stanowisko mu nie podległe. Nawet w ulotce pokazał, że jedynie osoby od niego zależne go popierają (jego radni). Wcześniejsze ulotki to też żenada. Wielki Pan K. i malutki podnóżek kandydat na radnego. Tym pokazuje gdzie ma swoich wyborców i kto tu rządzi. A to my daliśmy mu władze. ZAPOMNIAŁ. Niczym Putin w Rosji, wszystko umiejący, wszechwładny, wszechmocny. My tu nie chcemy takiego pana.

  • nawiedzony
    2014-11-26 18:05:02

    arrow

    Gratuluję Panie Włodku radnego pseudo ławeczka ,z tego co chodzi opowiada po zorach wynika że to jemu chyba najbardziej zależy na tym aby odkupić mieszkanie od miasta za symboliczną złotówkę. Dokonania tego radnego to parę ławek na osiedlu na którym mieszka i przy ul.Piłsudskiego. Ciekawe co tym razem naobiecywal i jak się z obietnic wyborczych wywiaze. Jeszcze raz gratuluję takiego radnego. Z takimi ludźmi to tylko rządzić tym wspaniałym miastem.
    A tak przy okazji wykupi mu Pan to mieszkanie bo zasługuje na to ten człowiek.

  • nawiedzony
    2014-11-26 17:41:11

    arrow

    W tym mieście praca dla ludzi z tego miasta, a spadochroniarzom już podziekujemy.

  • wyborca
    2014-11-26 17:09:20

    arrow

    A p. Tomczuk składa obietnice bez pokrycia, trybuny na stadionie a może nawet nowy stadion,wykup mieszkań za przysłowiową złotówkę chociaż w ustawie jest zapis 5% wartości i skąd weźmie na to pieniądze? a co z oświatą jakie są plany?

  • nawiedzony
    2014-11-26 17:02:15

    arrow

    Ja tez głosowałem na W.Witkowskiego, ale teraz nie mam wyjścia bo nikt nie będzie handlowal moim głosem. Głosuję na Karakule i nic od niego niechce w zamian

  • Głosuję na Karakulę
    2014-11-26 16:53:25

    arrow

    Głosuję na Karakulę. Nie chcę aby cało to ujadanie z internetu przeniosło się do urzędu miasta. A przy Tomczuku jest właśnie takie ryzyko. Popierają go politycy PO-PSL. Ciekawe co chcą w zmian?

  • sokolik
    2014-11-26 16:21:17

    arrow

    Znowu straszenie i obrażanie innych, a w szczególności tych co mają dużo do powiedzenia jeśli chodzi o podział funduszy unijnych. Została już ostatnia transza i trzeba wiedzieć kto ją będzie dzielił, a nie podburzać ludzi. Mam jeszcze małą refleksję, czemu Polska wschodnia zawsze wybiera PIS, a zachodnia inne opcje polityczne. Wystarczy zobaczyć jak rozwija się Polska zachodnia, a na wschodzie to wszyscy boją się nowości i wolą siedzieć jak w sąsiedniej Rosji.
    Kiedy w końcu ktoś Wam wbije do głowy, że trzeba ryzykować, trzeba się rozwijać. Gdyby wszyscy tak myśleli jak mieszkańcy Sokołowa to i żarówki by nie wynaleziono.

  • głosuje nie ze strachu
    2014-11-26 15:44:59

    arrow

    Panie Tomczuk, ma Pan głosy moje i wielu znajomych.

    Cieszy fakt, że Pana konkurent tradycyjnie poszedł w oczernianie i hasła straszące. Widać karty na stół, kto nie zagłosuje na mnie będzie miał kłopoty!

  • obserwator
    2014-11-26 13:34:42

    arrow

    A ktoś tu mówił o plagiatach. W kilka dni po ukazaniu się ulotki reklamowej Tomczuka również Karakula publikuje swoją. O dziwo bardzo podobną do ulotki konkurenta. I jeszcze ze zdjęciami osób popierających, tylko z całym szacunkiem dla nich to nie ta liga. A co do programu to w końcu po 16 latach jakiś plan się rysuje. Gratuluję.

  • samorządowiec z UM
    2014-11-26 13:12:23

    arrow

    Karakula skonfliktował się z wojewodą i marszałkiem sejmiku. W efekcie zamyka drogi przed napływem dodatkowych, poza podatkami, pieniędzy do miasta. Wybór Karakuli, to dalszy upadek miasta. Nie ma się nad czym zastanawiać, ja głosuję na Tomczuka.

  • głosuję na B.Karakulę
    2014-11-26 12:50:08

    arrow

    Panie Karakula wygraj pan te wybory i niech skończy się ta cała farsa! popieram i oddam głos na pana!!!

  • widz
    2014-11-26 12:33:16

    arrow

    Nie ma porównania jak wypadamy pod względem rozwoju na tle miast ościennych np. Węgrów , Siemiatycze i itp. Nawet na wsiach na przejściach dla pieszych są światła. A u nas realizowane tylko są miękkie projekty z UE.

  • kiki
    2014-11-26 12:25:03

    arrow

    Burmistrz powinien być pozbawiony politycznych uprzedzeń. To stanowisko samorządowe, nie polityczne. .....mówi P.Karakula siedząc obok Pana Senatora - ale to jest ok

  • PiS LOVE
    2014-11-26 12:23:32

    arrow

    Wspierają go ci sami ludzie, którzy odpowiedzialni są za ostatni skandal w sokołowskim PKS, gdzie z politycznego nadania, wbrew interesom spółki tworzy się lukratywną posadę dla człowieka, który sprzedał zaufanie wyborców. Czy chcemy, aby te siły polityczne zarządzały Sokołowem?"

    cytując powyższe słowa Pana Burmistrza - warto wiedzieć, że PiS u P.Środy ( czyli popierające Pana Burmistrza ugrupowanie ) również było z propozycją, ale jakże interesującą, jednak odmówił i ta wściekłość doprowadziła ich do szalu, więc teraz trzeba pluć i prowadzić typową kampanię OSZCZERSTW I POMÓWIEŃ.

    warto by było coś o zgodzie i współpracy napisać.

    Niestety to Struzik i inni rozdają karty i Pan K nic z kasy nie dostanie!

  • m.in.do Pana Plichty
    2014-11-26 12:03:24

    arrow

    Proszę o jasne i precyzyjne informacje na co zostały wydane ponad 20mln w Parku Przemysłowym - tak Pan tego broni.

    Warto wspomnieć o mln zł na SOK - skąd pochodziły?

    Wasz Materiał to tylko nudne pisanie o innych - jak zwykle, Wszyscy źli.

    A Pan Karakula to nie jest zalezny od PiS?

  • no name
    2014-11-26 12:00:11

    arrow

    głosowałem na P. Witkowskiego, a teraz??
    jakim prawem P. Witkowski oddaje głosy swoich wyborców dla Tomczuka?? pytam się jakim?? żałosne..
    miałem nie iść na wybory w II turze, ale chyba pójdę zagłosuję na P. Karakulę, pozdrawiam

  • wyborca
    2014-11-26 11:56:59

    arrow

    i mamy odpowiedz Pana K.

    w bloku promocyjnym, znowu straszy, pomawia i oczernia wszystkich!

    A Radni jak zwykle klaszczą na te głupoty.

    Żenada

  • sokołowiak
    2014-11-26 09:55:40

    arrow

    a mnie zastanawia dlaczego plakaty burmistrza wiszą we wszystkich pustostanach. Czyżby w grę wchodziły jakieś zwolnienia podatkowe?

  • wyborca
    2014-11-26 09:54:33

    arrow

    Niezła komedia.

  • mieszkaniec
    2014-11-26 09:14:38

    arrow

    Czy miasto rozwija się w dobrym kierunku? W mieście przybywa dużo firm szczególnie widać to po ulicy Wolności. Co druga firma to Bank. Ulica Wolności powinna nazywać się Aleją Banków.

  • do nieślubna córka
    2014-11-26 07:46:14

    arrow

    Oj żałosne ludki. Wszystkich oceniacie po sobie. Sięgnij do historii i popatrz,że obecnego burmistrza wybrano nie w wyborach powszechnych, tylko wybierała go rada. I co to też było kolesiostwo. Pan Maksjan kiedy przestał być wiceburmistrzem został posadzony na stołku w radzie nadzorczej PUIK. To są fakty. A wy wymyślacie jakieś brednie żeby dokopać Tomczukowi. On jeszcze wyborów nie wygrał i nie słyszałam żeby obsadzał już jakieś stołki. Ale cóż wy jesteście od tego nieomylnego i zawsze macie racje.

  • podatnik
    2014-11-26 07:43:14

    arrow

    Mi się podoba że z podatków są robione co roku szereg imprez plenerowych - szczególnie koncert disco polo. Impreza na 102. Wybory niech odbywają się co roku. Miasto to nie wiocha...

  • nieślubna córka
    2014-11-25 22:55:55

    arrow

    p. Tomczuka widzę popiera kolesiostwo psl-po, czytaj środa-minarczuk-Iwaniuk-pieniak...powtórka z rozrywki? No to chyba będzie stołek wiceburmistrza?

  • sokołowiak
    2014-11-25 18:27:45

    arrow

    Witkowski poprze Tomczuka i razem będą medytować pod Ratuszem.

  • do do Policzcie
    2014-11-25 16:30:53

    arrow

    M...... dalej pier....i w stołek, ale teraz w PUIKu i myślę że dalej za niezłą kasę.

  • .policzcie
    2014-11-25 15:56:01

    arrow

    Policzcie ile nas kosztują Ci szkalujący Tomczuka,pracujący dla obecnego--WASZ CZAS SIĘ KOŃCZY
    po niedzieli do PUP, wy o tym dobrze wiecie i dlatego ze strachu zrobicie wszystko największe świństwo /bo Was tylko na to stać/ żeby skrytykować Tomczuka, ale wystarczy Wam 16 lat dobrobytu, będziecie żyć jak my.

  • powiatowy
    2014-11-25 15:04:44

    arrow

    Ja myśle że tam w zaciszu już się produkuje gazetka oczerniająca Tomczuka.Zostanie ona rodana i podrzucona w przeddzień wyborów zeby osmarowany Tomczuk nie miał możliwości riposty.Ciemny lud przyjmie to jak prawde objawioną i po wyborach.Karakula kandyduje pod patronarem PIS a oni są gotowi na wszystko. Taką akcje zrobili przy pomocy przychylnej gazetyprzeciw Kandydatowi na wojta Pasikowi.To miał być nokaut ostateczny.Niestety okazało się że nieliczni ale jednak rozsądni ludzie nie uwierzyli w te nagięte do potrzeb opozycji fakty.Akcja gazetowa nie odniosła zamierzonego skutku.Oby i tym razem się nie udało.Bo taka cisza nie wróży nic dobrego.

  • powiatowy
    2014-11-25 14:59:35

    arrow

    Ja myśle że tam w zaciszu już się produkuje gazetka oczerniająca Tomczuka.Zostanie ona rodana i podrzucona w przeddzień wyborów zeby osmarowany Tomczuk nie miał możliwości riposty.Ciemny lud przyjmie to jak prawde objawioną i po wyborach.Karakula kandyduje pod patronarem PIS a oni są gotowi na wszystko. Taką akcje zrobili przy pomocy przychylnej gazety przeciw Kandydatowi na wojta Pasikowi.To miał być nokaut ostateczny.Niestety okazało się że nieliczni ale jednak rozsądni ludzie nie uwierzyli w te nagięte do potrzeb opozycji fakty.Akcja gazetowa nie odniosła zamierzonego skutku.Oby i tym razem się nie udało.Bo taka cisza nie wróży nic dobrego.

  • do ja
    2014-11-25 14:50:44

    arrow

    Masz rację. O wszystkim zadecyduje frekwencja. Karakula ma swój żelazny elektorat i ani deka więcej. Gdy frekwencja będzie duża, to wygra Tomczuk. I dlatego też ja idę głosować na Tomczuka.

  • sokołowianin
    2014-11-25 14:49:36

    arrow

    to policz ile zarabiają ... Karakuli, naczelnicy pona 100tyś zł kazdy, dyr szkół około 100tyś , dyr OSIR (z zarzutami prokuratorskimi!!!!) prawie 100tyś zł, dyr przedszkoli 70-80tyś zł, Pomoc Społeczna grubo ponad 100tyś .dlaczego o tym nie napiszesz???? a PUIK, STBS i inne miejskie przychówki a trzymanie poprzedniego v-ce Maksjana tyle lat za ponad 100tyś , Skarbnicy , Sekretarze ????? Dość Karakulizaji Sokołówa Podlaskiego.

  • do Policzcie
    2014-11-25 14:31:23

    arrow

    Zastanów się co piszesz, bo strzelasz sobie w kolano. 12 lat!!! wiceburmistrzem był Maksjan, który brał kasę i tylko czytał gazety. Oj przepraszam w przerwie jeszcze sobie zapalił. To teraz było by źle według ciebie żeby był wice. A może gdyby był to brał by kasę za pracę nie za pier.....e w stołek?

  • sokołów Pana K
    2014-11-25 14:21:10

    arrow

    cytat...
    Budżet miasta nie napawa optymizmem. Mimo, że finanse miasta powinny być jawne, próżno szukać wyczerpujących informacji budżetowych w Biuletynie Informacji Publicznej. Z dostępnych danych widać że, dług miasta na koniec 2013 roku wynosił około 56% wykonanych dochodów (około 34 mln zł!!), czyli na 1 mieszkańca niezależnie od wieku około 1.800 zł!! Obecny włodarz miasta dotychczas nie udzielił odpowiedzi, na pytanie które Wszystkich nurtuje „Czy prawdą jest, że kredyt zaciągnięty na remont SOK to ok.6,5 mln?” Odpowiedzi próżno też szukać w Biuletynie Informacji Publicznej. Być może brak jest tych informacji by nie przerazić mieszkańców, bo wszystkie te kredyty będą spłacane z podwyższonych podatków zarówno przez Nas jak i Nasze dzieci. Nigdzie też nie można odnaleźć informacji co stało się z pieniędzmi ze sprzedaży Gródka nad Bugiem, czy innych miejskich nieruchomości. Co jednak można znaleźć w BIP? A to, że „Wieloletnia prognoza finansowa na lata 2015-2028” zakłada dalszą wyprzedaż majątku Miasta na kwotę prawie 30 mln, i wzrost wydatków bieżących jedynie do 1,5%!....

    dodatkowo na Park Przemysłowy wydano juz 21mln z 24 a tam nic nie ma!!!?/??

    Gdzie jest ta kasa

  • do Policzcie
    2014-11-25 14:16:00

    arrow

    oczywiście, że warto!

    Witkowski nie będzie Vice.

    Pozdrowienia

  • Policzcie
    2014-11-25 13:09:01

    arrow

    Na mieście już głośno, że Witkowski w zamian za poparcie ma być wiceburmistrzem. Kasa dla niego to z ZUSami będzie jakieś 10 tys. miesięcznie w roku ok. 130 tys.zł.
    Warto poprzeć Tomczuka? Waaaarto!

  • ja
    2014-11-25 12:59:51

    arrow

    Pełno tu głosów poparcia dla Tomczuka i jakby sądzić tylko po komentarzach to wygraną ma jak w banku. Niestety w niedzielę znów się okaże, że wygra Karakula i kolejne 4 lata psu w d... Zaznaczę, że ja również będę głosował na Tomczuka, ale coś nie jestem optymistą w tym względzie. Mam nadzieję jednak, że sie pomylę. Wydaje mi się, że za mało zostało zrobine w tej kampanii. Samymi bilbordami nie wygra się z Karakulą, a nie zaobserwowałem żadnych bardziej interaktywnych akcji. Ale jest jeszcze trochę czasu, można powalczyć. Niech mądre głowy, które stoja za Tomczukiem coś mu podpowiedzą i zorganizują. Te ostatnie dni będą bardzo ważne

  • mieszkanka
    2014-11-25 11:46:43

    arrow

    Taki menadżer jak Karakula znajdzie nie taką robotę,podobnież już co większe zakłady wyciągają po niego ręce. Dajmy mu szansę wykazać się w innych dziedzinach, w swoim biznesie prowadzonym przed burmistrzowaniem odniósł wielki sukces, wspólnik trochę inaczej to odczuł ale to sprawa wspólnika.

  • Inżynier
    2014-11-25 10:56:22

    arrow

    Na drugą turę miałem nie iść (głosowałem na Witkowskiego nie akceptując tego, co w Sokołowie się dzieje), ale wierzę memu kandydatowi, że warto poprzeć Tomczuka i jednak pójdę.

  • sokołowianka
    2014-11-25 08:18:11

    arrow

    Panie Waldemarze! Dziękuję za poparcie Włodka. W pierwszej turze głosowałam na Tomczuka i wiem, że bez Pana poparcia w II turze byłoby trudno. A tak na pewno wygramy! A swoją drogą gratuluję klasy, jaką Pan sobą reprezentuje.

  • Mieszkaniec
    2014-11-25 08:10:53

    arrow

    Apeluję do mieszkańców, którzy nie chcą całkowitej zapaści miasta , należy iść do wyborów i zagłosować na P. Tomczuka to jedyna nadzieja na przerwanie tego marazmu i zaciągania niebotycznych pożyczek...

  • Ala
    2014-11-25 08:10:35

    arrow

    Głosowałam na Witkowskiego, teraz będę głosowała na Tomczuka, bo będzie miał on pomoc ze strony Witkowskiego, który był bardzo dobrym burmistrzem.

  • młody
    2014-11-25 08:05:12

    arrow

    To po wyborach mamy jak w banku podwyższę wody, ścieków, wynagrodzenia burmistrza i diet radnych.

  • młody podatnik
    2014-11-25 07:05:36

    arrow

    Dzięki obecnym rządom wiem po co żyje. Burmistrz prowadzi sztywną politykę podatkową- wiem przynajmniej że co roku będą podnoszone podatki i wiem na co to idzie. Miasto się rozwija i wszystko jest w porządku.

  • podlasiak
    2014-11-24 23:22:13

    arrow

    Przy małej frekwencji do 30% Karakula wygrywa ,ma stały elektorat-powyżej 30%może być różnie.Frekwencja
    powyżej 45% wygrana Tomczuka.Czy Tomczukowi uda się
    zmobilizować ludzi żeby poszli głosować?

  • do czytelnika
    2014-11-24 23:14:07

    arrow

    Pewnie chciałbyś mieć taki budżet jak Pan Tomczuk i aż cię skręca żeby go oczernić,owszem był czas kiedy podwinęła mu się noga,ale stanął na nogi ukończył studia,założył firmę-dobrze prosperujące sklepy rehabilitacyjne i świetnie wyposażony gabinet do fizjoterapii-korzystałam z zabiegów to wiem o czym piszę.Panie Włodku życzę Panu wygranej w wyborach i dużo sił w wyprowadzeniu tego miasta,chociaż należałoby się napisać osady z tej zapaści.

  • do czytelnika
    2014-11-24 21:58:25

    arrow

    Chyba w UM pracujesz, że takie bzdury piszesz na zawołanie :) Biznes Pana Tomczuka był oczerniany już 4 lata temu i jakoś o dziwo ciągle działa.

  • CZYTELNIK
    2014-11-24 20:55:17

    arrow

    wszyscy chcą zmian na ......... kogoś kto nie potrafi swojego biznesu dopilnować a co dopiero MIASTA, Panie T załatw Pan swoje sprawy tak będzie najlepiej.

  • wyborca
    2014-11-24 20:41:48

    arrow

    Jestem zwiedzony że obecny burmistrz zamiast zająć się samorządem to ciągnie miasto w brudną politykę. Czy polityka nie może być z dala od samorządu. Jakby zatrudnił vice który by zawierał sojusze dla dobra miasta to by nie było tego całego szamba.

  • zdecydowany
    2014-11-24 20:37:56

    arrow

    Oszczędności już się zaczynają - Witkowski wiceburmistrzem, a reszta stołków zapewne już też jest obsadzona. Jak to wśród zielonych. Wystarczy spojrzeć na powiat.

  • do ciekawe
    2014-11-24 20:26:27

    arrow

    Ciekawe skąd masz tę wiedzę? vice - burmistrz? tworzenie nowego stołka w mieście przy tych długach? hahahaha!!!!

  • wyborca
    2014-11-24 20:19:46

    arrow

    Karakula powinien rezygnować z mandatu radnego w radzie powiatu, wtedy by grał Fair Play.

  • ----PSL----- !!!
    2014-11-24 20:17:32

    arrow

    Zobacz kto popiera Tomczuka. Elita z PSLu. I powiedz mi ze nie jest pchany w ten sposób do góry. Myslisz ze ta kampania to grosze ? Ktos wyłożył duża kase i teraz liczy na zwrot. Miasto to sól w oku PSLu.

  • do bronka
    2014-11-24 20:16:09

    arrow

    Węgrów stoi otworem,tańsze mieszkania,działki,większe bezrobocie.
    powodzenia

  • do bronka
    2014-11-24 20:16:08

    arrow

    Węgrów stoi otworem,tańsze mieszkania,działki,większe bezrobocie.
    powodzenia

  • ciekawe...
    2014-11-24 19:31:02

    arrow

    Witkowski podobno ma dostać stołek wiceburmistrza za to poparcie. Dostaną. kopniaka.

  • zwolenniczka
    2014-11-24 19:25:04

    arrow

    Panie Włodzimierze, z całego serca życzę powodzenia !!

  • widz
    2014-11-24 18:55:10

    arrow

    Czas Karakuli minął. Teraz będzie chłop naprawiał powiat siedząc w oślej ławce. Tak trzymać miasto i powiat wolne od PIS. Wreszcie wróci normalność.

  • znam to
    2014-11-24 18:40:58

    arrow

    Mojej sąsiadce sie nie przelewa w życiu i w dodatku ma niepełosprawne dziecko. Ubiegała sie o mieszkanie tyle lat nigdy nie otrzymała wsparcia od strony obecnego Burmistrza. Dzien w dzien znosi i wnosi te dziecko po schodach, a prosiła tylko zeby pomogl znalezc jej mieszkanie na partarze nic pozatym, zadnego jakiegos ponad standart mieszkania. Dlatego potzrzeby jest ktos kto potrafi wspolczuc człowiekowi i pomoc mu. Głosujemy na Pana Tomczuka !

  • Bronka
    2014-11-24 17:52:33

    arrow

    Popatrzcie na Węgrów!!!! Coś tam się dzieje!!! Sokołów stoji i zero inwestycji a wszyscy uciekają... Dajcie sobie szanse i głosujcie na TOMCZUKA !!!!!

  • do Ewy
    2014-11-24 17:16:11

    arrow

    Pani Ewo niech on może już nie kończy, bo przyjdzie nam czekać następne 16 lat a może i dłużej.

  • do wyborcy
    2014-11-24 16:13:34

    arrow

    Może dlatego że w Sokołowie nie ma vice burmistrza?

  • nonalaker
    2014-11-24 15:17:56

    arrow

    Porozumienie, możliwość dogadania się z "wyższymi szczeblami", INTENSYWNE DZIAŁANIE. Skoro można teraz, w trakcie kampanii, dlaczego nie miałoby to działać również po elekcji na stanowisko burmistrza?

    Panie Włodzimierzu - PEŁNE POPARCIE i POWODZENIA!

  • Ewa
    2014-11-24 15:05:21

    arrow

    Obecny burmistrz B. Karakula przez 16 lat pracy zrobił wiele dla miasta i jego mieszkańców. Nie ma ludzi idealnych i nie ma włodarza, który sprawi, że Sokołów będzie miastem mlekiem i miodem płynącym. Panie burmistrzu wygraj pan te wybory i pokaż, że potrafisz dokończyć to co zacząłeś. Wierze w Ciebie!

  • student
    2014-11-24 14:34:10

    arrow

    dla mnie to Pan Tomczuk może i partię obrońców ptaków leśnych reprezentować, oby coś dla miasta zrobił nie to co obecny.

  • Mamoń
    2014-11-24 14:21:15

    arrow

    Sokołów potrzebuje zmian i powiewu świeżości nie tylko na stanowisku burmistrza ale i obsadzeniu ludźmi nowymi, młodymi, nie związanymi partyjnie - tylko tacy zrobią coś dla miasta a nie dla samych siebie.
    Mam nadzieje, że Pan Tomczuk wygra i rozpocznie zmiany od urzędników bo obecnie mam wrażenie, że jest tam jeden wielki nepotyzm.

  • mieszkaniec
    2014-11-24 14:11:47

    arrow

    Jestem ciekawy ile kosztował ten filmik zrobiony z ośmiowirnikowego drona na 590-lecie miasta i kto to sfinansował.

  • Boguś
    2014-11-24 14:00:03

    arrow

    A jaki program ma Pan K, bo obecnie to chyba tylko straszy po Urzędach że można prace stracić, jak się popiera zmiany!

  • wyborca kowalski
    2014-11-24 13:43:50

    arrow

    Czemu żaden z kandydatów nie deklaruje śladem burmistrza z Łosic że nie będzie miał zastępcy, są to oszczędności ponad 1mln złotych przez 4 lata a ile chodników można za to wybudować.
    Pozdrawiam czytelników Podlasie24

  • wyborca
    2014-11-24 13:08:58

    arrow

    Obecny Burmistrz niech przedstawi program co zamierza uczynić przez najbliższe 4 lata. Znowu stagnacja. Wszędzie pali mosty.

  • do ----PSL----- !!!
    2014-11-24 13:07:44

    arrow

    Tacy jak ty muszą dostać instrukcję - patrz na funkcje a nie na przynależność.

  • szok do ----PSL----- !!!
    2014-11-24 13:01:40

    arrow

    Chyba w takie głupoty wierzysz już tylko ty i twój pryncypał. A tak naprawdę cenię to, że Tomczuk nie ma zakutego łba i zrobi wszystko dla naszego miasta.

  • szok
    2014-11-24 12:52:57

    arrow

    Tomczuk jest niesamowity. Takiego burmistrza nam trzeba.

  • ----PSL----- !!!
    2014-11-24 12:48:20

    arrow

    Zielone ludki z PSL poparły gremialnie Włodzimierza. Teraz wiadomo kto dał kasę na taka kampanię ! Cały powiat bedzie zielony i stołki nie tylko w starostwie ale i w urzędzie będą zielone. Powodzenia

  • sokołowiak
    2014-11-24 12:03:11

    arrow

    Widzę, że Tomczuk nie traci czasu i uzyskał też poparcie ludzi, którzy będą dzielić unijną kasę. Napisali to na facebooku. Boguś twój czas minął.

  • mieszkaniec
    2014-11-24 11:37:04

    arrow

    Panowie bardzo dobrze, zrobić należy wszystko co możliwe, aby wysadzić ze stołka obecnego. Jeżeli komukolwiek zależy na losach naszego miasta, winien iść do wyborów i głosować na Tomczuka to jest jedyna szansa na przerwanie topienia miasta przez obecnego i jego ekipę w radzie

  • i super
    2014-11-24 11:35:36

    arrow

    No nareszcie ktoś myśli o współpracy, a nie o konfliktach. Swoje ambicje polityczne niech p. B realizuje gdzie indziej. Ja chcę aby burmistrz umiał negocjować i zawierać sojusze dla dobra miasta i mieszkańców. Nie chcę by narzekał, że kolesiostwo blokuje mu działania. Złej baletnicy... Może trzeba lepiej dobierać kolegów, a nie uczepić się "jedynej słusznej sprawy". Dość konfliktów, CZAS NA ZMIANY, CZAS NA POROZUMIENIE PONAD PODZIAŁAMI. Cenię Pana Tomczuka, że jest człowiekiem myślącym, że analizuje sytuację, że rozważa w jaki sposób pomóc miastu. Myślenie jest domeną ludzi mądrych. Nie popieram takich co wyznają zasadę PO TRUPACH DO OSOBISTEGO CELU,

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
foto

Caritas dla niepełnosprawnych
2023-02-16 14:38:58 Kategoria:

Rozumiejąc potrzeby osób z niepełnosprawnością Caritas Diecezji Drohiczyńskiej od lutego 2010 r. prowadzi Diecezjalny Ośrodek Wsparcia dla Osób Niepełnosprawnych...

więcej »
foto

Serwer Dell T330 – nowoczesne rozwiązanie dla małych...
2023-02-16 12:21:10 Kategoria:

Sewer to niezawodne urządzenie powszechnie wykorzystywane w wielu firmach. Przede wszystkim sprzęt cechuje się wysoką wydajnością oraz gwarancją bezpieczeństwa...

więcej »
foto

Na jakie telewizory warto zwrócić uwagę?
2023-02-16 11:25:20 Kategoria:

Choć nie milkną dyskusję, jaki telewizor LED byłby najlepszy, czy może trafniejszym wyborem byłyby telewizory LCD, plazma czy też zaawansowane technologicznie modele....

więcej »
foto

Jak mierzyć postępy działań SEO?
2023-02-15 11:06:39 Kategoria:

SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe) jest to zestaw technik stosowanych do zwiększenia widoczności witryny internetowej w...

więcej »
foto

Na co zwrócić uwagę, kupując pościel?
2023-02-14 12:48:01 Kategoria:

Sypialnia jest tą częścią domu, w której szuka się relaksu i spokoju. Wchodząc do niej tuż przed snem, powinna dawać poczucie bezpieczeństwa i być oazą po nawet...

więcej »
foto

Dlaczego młodzi ludzie coraz częściej inwestują na...
2023-02-14 10:39:26 Kategoria:

Przyjrzymy się, jak wygląda inwestowanie w akcje. Jak przygotowują się do tego młodzi inwestorzy? Czy giełda jest dla każdego?

więcej »
foto

Jak zacząć przygodę z pływaniem?
2023-02-13 10:48:46 Kategoria:

Aktywność fizyczna jest niezbędna do zachowania zdrowia, jednak nie każda dyscyplina będzie odpowiednia dla wszystkich. Jedni z nas wolą sporty siłowe, inni spokojną...

więcej »
- 101,7fm / 106,0 fm - ONAIR


Zapraszamy na audycje:

foto

O tym się mówi... Poranna rozmowa na antenie KRP
2023-02-09 16:07:30 Kategoria:

Codziennie, od poniedziałku do piątku o godz. 8:12 polecamy "O tym się mówi..." poranną rozmowę w Katolickim Radiu Podlasie. Gośćmi Marcina Jabłkowskiego i Andrzeja...

więcej »


Sokołów Podl.

w lewoMarzec 2024w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
foto

The Best of Voci Cantati
2021-12-28 07:31:19 Kategoria: Kultura

W 2021 roku Voci Cantati obchodzi swój jubileusz. To już 10 urodziny! 10 lat na scenie to spory bagaż dorobku i osiągnięć, a także liczne projekty muzyczne.

więcej »

Kondolencje

Najnowsze Informacje