z opłacaniem podatków czy przyjmowaniem deklaracji śmieciowych.
Mieszkańcy będą obsługiwani na sali obsługi klienta UM po wcześniejszym telefonicznym umówieniu. Do budynku Urzędu Miasta Biała Podlaska będzie można wejść od ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3.
Elektroniczny system kolejkowego umawiania wizyt od 24 stycznia 2022 r. zostaje zawieszony do 28 lutego 2022 r. Osoby, które już zostały zarejestrowane w systemie w celu załatwienia sprawy urzędowej, zostaną obsłużone zgodnie z konkretną datą i godziną, na którą zostały umówione.
Nie zmieniają się godziny pracy Urzędu Miasta Biała Podlaska, który jest czynny codziennie w godzinach 7.30 – 17.00.
Na sali obsługi UM może w jednym czasie przebywać maksymalnie 20 osób. Ze względu na zdrowie i wygodę klienci proszeni są, by w pierwszej kolejności korzystać z istniejących sposobów załatwiania spraw drogą elektroniczną, z wykorzystaniem bezpieczniejszej bankowości internetowej i telefonicznych konsultacji z pracownikami urzędu.
Podczas wizyty w Urzędzie Miasta Biała Podlaska obowiązują zasady bezpieczeństwa – urzędnicy pracują w reżimie sanitarnym.
Klienci proszeni są o zasłanianie ust i nosa, zdezynfekowanie rąk przy wejściu do urzędu oraz zachowanie bezpiecznego dystansu.
We wszystkich sprawach można kontaktować się z pracownikami Kancelarii Ogólnej pod nr. telefonu: 83 341 61 00,
83 341 61 73, 83 341 61 40.
Pod wskazanymi numerami można uzyskać niezbędne informacje i ustalić terminy wizyt

ICH/Biała Podlaska