Pozycjonowanie zagraniczne dla firm – jak zacząć?

Archiwum Sob. 14.09.2024 11:55:55
14
wrz 2024

Chcesz przekroczyć granicę i wyprowadzić swoją markę z sukcesem na zagraniczny rynek, ale nie wiesz, od czego zacząć? Pozycjonowanie międzynarodowe to rozbudowany i dla wielu – dość skomplikowany proces – warto jednak wiedzieć, z czym to się wiąże.

Dlaczego warto zadbać o pozycjonowanie międzynarodowe?

Jeżeli podbijasz już polski internet to nic dziwnego, że myślisz o ciągłym rozwoju. Pozycjonowanie globalne sprawi, że pojawisz się w międzynarodowej świadomości i realnie poprawisz wyniki swojej marki. Jakie korzyści daje pozycjonowanie zagraniczne? Są to:

  •        dobra widoczność w różnych wyszukiwarkach;
  •        wysokie pozycje na zagranicznych rynkach;
  •        budowanie międzynarodowej świadomości marki;
  •        rozwój i globalna optymalizacja witryny;
  •        wzrost międzynarodowego ruchu na stronie;
  •        pozyskiwanie nowych klientów z zagranicy;
  •        wyższa konwersja;
  •        poszerzanie wiedzy na temat międzynarodowych rynków.

Pozycjonowanie strony internetowej na rynku międzynarodowym

Jeżeli w planach masz podbój zagranicznych rynków, to warto na początek umówić się na specjalistyczne konsultacje z ekspertem SEO, który doradzi, na co warto zwrócić uwagę w kontekście Twojej domeny. Poleganie na intuicji albo opinii osób, które nie znają się na tym obszarze działań optymalizacyjnych, może przynieść odwrotne efekty od zamierzonych. Jak wygląda pozycjonowanie międzynarodowe krok po kroku?

Działania rozpoczynają się od przeanalizowania ruchu na stronie oraz dobrania odpowiednich słów kluczowych, które będą najskuteczniejsze dla wybranego rynku. Następnie specjaliści przeprowadzą audyt, który odsłoni wszelkie techniczne niedoskonałości Twojej witryny – o ile oczywiście takie istnieją! Wszystko to w trosce o to, aby domena mogła skutecznie zaistnieć na rynku globalnym. Wdrożenie zmian z audytu to kolejny krok; optymalizacja strony oraz przypisanie odpowiednich meta tagów w wymaganym języku. Ekspansja na rynek zagraniczny nie obejdzie się bez analizy contentu na stronie – udoskonalenie istniejących treści, np. o odpowiednie słowa kluczowe oraz tworzenie nowych treści, to nieodłączne elementy przygotowania witryny do podboju rynków międzynarodowych.

Następne działania będą opierać się na pozyskiwaniu linków zagranicznych i budowaniu odpowiedniego profilu linkowego domeny. Dzięki temu strona zyska większe szanse na pojawienie się w organicznych wynikach wyszukiwania. Cały ten proces wymaga również monitorowania i analizowania wyników oraz podejmowania odpowiednich kroków, które przybliżą domenę do osiągnięcia początkowych założeń.

Czy warto wybrać agencję SEM House?

Decydując się na nawiązanie współpracy z SEM House, wybierasz swój sukces. Agencja ma w swoim posiadaniu ogromną bazę portali zagranicznych, co przyczynia się na skuteczną realizację strategii linkbuildingowych – Twoja strona zyska wiarygodne odnośniki z kraju, na który zamierzasz poszerzyć swoje działania. Nasi eksperci podchodzą do każdego indywidualnie, rozważnie obmyślając odpowiednią strategię pozycjonowania – przy jej realizacji masz pewność, że zostaną zastosowane najnowocześniejsze techniki SEO. Nie czekaj i wzbogać swoją kampanię marketingową o wiedzę specjalistów z dziedziny pozycjonowania.