R E K L A M A



ŁUKÓW

drukuj Prześlij znajomemu zgłoś błąd archiwum Cofnij
util util util
foto

Powiat łukowski: czy radny Władysław Karaś nie będzie już dyrektorem PUIK?
2019-02-06 16:28:36 Artykuł czytany 3115 razy


W czwartek, 7 lutego odbędzie się w Łukowie sesja Rady Powiatu. W porządku obrad znalazł się punkt mówiący o podjęciu uchwały dotyczącej wyrażenia zgody na zmianę warunków pracy i płacy jednego z radnych powiatowych, dziś dyrektora w Przedsiębiorstwie Usług i Inżynierii Komunalnej, Władysława Karasia.


Prezes PUIK Marcin Mateńko, wystąpił do Rady Powiatu z pismem informującym o tym, że zamierza zmienić warunki pracy i płacy dyrektorowi Władysławowi Karasiowi. Prezes Mateńko musiał to zrobić, bowiem dyrektor Karaś jest radnym powiatowym. Zanim zostaną wobec niego poczynione jakiekolwiek ruchy, zgodę musi na to wyrazić rada w której zasiada. Opinia rady nie jest wiążąca, ale wymagana.

Dlaczego prezes Marcin Mateńko zdecydował się na taki ruch? Jako główny argument podaje wprowadzanie polityki oszczędnościowej w przedsiębiorstwie. Służyć ma temu zmiana regulaminu organizacyjnego, który ma wejść w życie z dniem 11 lutego. Główna zmiana polega na powrocie do schematu organizacyjnego sprzed kwietnia ubiegłego roku i ponownym połączeniu stanowiska prezesa spółki ze stanowiskiem dyrektora przedsiębiorstwa.

Regulamin firmy zmieniono 5 kwietnia 2018 roku. Rozdzielono wówczas po raz pierwszy funkcję prezesa spółki i dyrektora PUIK. Po tamtych zmianach na stanowisko prezesa został powołany przez Radę Nadzorczą Marcin Mateńko, a funkcję dyrektora powierzono Władysławowi Karasiowi, który wcześniej pełnił obie te funkcje: prezesa i dyrektora.

Teraz obecny prezes chce przywrócić te reguły. I stąd zmiana regulaminu, a tym samym likwidacja stanowiska dyrektora. Prezes Mateńko nie chce pozbawiać pracy swojego poprzednika i obecnego dyrektora przedsiębiorstwa. Proponuje mu objęcie stanowiska specjalisty do spraw inwestycji i wynagrodzenie przewidziane na tym stanowisku.

I stad właśnie pismo do Rady Powiatu. Radni mają na sesji podjąć decyzję, czy są "za", czy "przeciw". Wyniki głosowania poznamy już wkrótce.


AKup  [MSz]


wykop
Nasi reporterzy są do państwa dyspozycji:

Anna Kupińska
tel. 509 310 762
lukow@radiopodlasie.pl
|
|
|
Sławomir Karczewski
tel. 500 106 003
miedzyrzec@radiopodlasie.pl

Komentarze

  • do radny z miasta
    2019-02-12 09:58:19

    arrow

    Popieram w pełni obecnego burmistrza.To nie czystka,tylko koniec ślizgania się niektórych osób za nasze pieniądze.

  • Radny z miasta
    2019-02-11 10:08:39

    arrow

    kolejna czystka burmistrza , a roboty nie widać. można i tak mieszać i udawać, że coś się robi.

  • Marek T.
    2019-02-10 21:56:54

    arrow

    W. Karaś rozkręcił PUIK po poprzedniku. wiele inwestycji wcześniej robiło miasto, rekultywacja, załatwione miliony, dobrze to chodziło. Mateńko to niesamodzielny typek.

  • bb
    2019-02-10 18:57:15

    arrow

    Już po głosowaniu. Emocje opadły. Jak wyglądają radni, przez nas wybrani? Nie wstyd wam. Możecie spojrzeć wyborcą w oczy? Tak wygląda PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ .Dobrze napisałem, przed radą -NIE DADZĄ SWOJEMU ZROBIĆ KRZYWDY.

  • HENIU
    2019-02-09 12:25:53

    arrow

    "Do czekaj na efekty"
    Wiedzy u ciebie ZERO umiesz tylko obrażać pa.....

  • czekaj na efekty
    2019-02-08 12:23:32

    arrow

    Jednak głupiś HENIU. Niczego nie zrozumiałeś. Szkoda gadać

  • HENIU
    2019-02-08 11:24:00

    arrow

    Bronek i ty "do Heniu" nie macie zielonego pojęcia o tej inwestycji i dobrze że nie macie również na nią żadnego wpływu bo aż strach pomyśleć co mogli byście zafundować mieszkańcom Łukowa

  • Llu
    2019-02-08 07:47:09

    arrow

    Czy ta zmiana poza oszczędnościami ma jakieś drugie dno? Myślę,że to jest normalna sutuacja. A kwestia wysokości zarobków w Puik to też drażniący temat dla mieszkańców.

  • do HENIU
    2019-02-08 07:02:22

    arrow

    Bronek ma rację a ty się ockniesz bardzo szybko. Ta inwestycja jest niezbędna a brak jej realizacji spowoduje duże koszty bo stare będzie się szybko i często psuć orazi generować duże koszty napraw bo to takie prawo starego, że się zużyło i ulega awarii. I ty HENU te koszty poniesiesz i Bronek, i ja też, i pani Hela, i pan Kazio także. Wszyscy zapłacimy.

  • wyborca
    2019-02-07 22:06:38

    arrow

    Za rok nowa koalicja w powiecie!. Jak myślicie, którzy radni z PIS i Przymierza pójdą z PSL?.

  • XX
    2019-02-07 19:44:14

    arrow

    Czyżby wprowadzono cenzurę w KRT że nie ukazują sie pisane komentarze

  • ?
    2019-02-07 18:31:35

    arrow

    Jak taki wybitny to dlaczego prezesem przestał być? jakiś rok temu? Bo mówią że to. Miał byc jakiś unik. Ktoś może wie więcej i opowie o co tu chodziło. Po co było rozdziela ie tycg funkcji tak na prawdę a nie tak pod publikę. Ktoś z puiku się wypowie?

  • HENIU
    2019-02-07 17:58:38

    arrow

    Bronek ocknij się. Gdyby zakres inwestycyjny jaki stworzył Karaś będąc prezesem był właściwy i ekonomicznie uzasadniony to byłby realizowany.Niech się cieszy że został wycofany bo dopiero był by problem za który zapłaciliby niczemu winni mieszkańcy ŁUKOWA.Bronek wygląda na to że ty sam siebie obrażasz pisząc o dyletanctwie i niedouczonym debilu.

  • Obserwatorze....
    2019-02-07 17:47:15

    arrow

    ....ty jak zwykle jakiś zezowaty jesteś. Nie widzisz , że prezes doktor nauk humanistycznych , poczuł się pewnie, po tym, jak przewaga starych druhów z Platformy Obywatelskiej ma przewagę w radzie nadzorczej PUIK? Teraz to stać go nawet na kąsanie ręki , która znacząco przez ostatnie lata napełniała jego konto. Nagły zwrot przeciwko PIS przez sugestie ,,uczciwości,, oraz zeznanie pana Władysława , że manager miasta , kazał Władysława zwolnić. Wierzę temu ostatniemu. Afera z CBA to kapiszony wystrzelone przez donosiciela na które służby musiały zareagować.Jesteśmy Europą i panuje tu prawo rzymskie nie bizantyjskie do którego niektórzy mają chore ciągotki. Gomułkowszczyzna i wczesny Gierek wraz z Jaruzelszczyzną mają się dobrze.Szkoda Łukowa , wraca stare.

  • Obserwator
    2019-02-07 16:48:11

    arrow

    Ten pan to ma pecha, to CBA go nęka,teraz prokuratura, to poprzedni burmistrz obsadzał go na marnych stanowiskach gdzie pobierał głodowe pensje.Tylko współczuć.

  • Obserwator
    2019-02-07 16:47:23

    arrow

    Ten pan to ma pecha, to CBA go nęka,teraz prokuratura, to poprzedni burmistrz obsadzał go na marnych stanowiskach gdzie pobierał głodowe pensje.Tylko współczuć.

  • bronek
    2019-02-07 16:06:22

    arrow

    W. Karaś załatwił ok. 47 milionów dotacji ma modernizacje i rozbudowę urządzeń wodno kanalizacyjnych w Łukowie. Wniosek przeszedł pomyślnie wszystkie procedury i był omawiany przez Radę Miasta Łuków. Była podjęta uchwała akceptująca zakres efekty wniosku. Na to są dokumenty. Dzisiaj ktoś kto mówi coś złego na temat tego projektu to dyletant i niedouczony debil. Wypowiadane przez Płudowskiego słowa w sprawie projektu to są tylko słowa. Najlepiej nic nie robić.

  • @woborca
    2019-02-07 15:59:02

    arrow

    wyborco , przez małe w, w sprawie Mateńki, może nie chodzi o opcje,czy stanowisko, ale o to ,że to stanowisko zrobił dla niego Szustek? Teraz, po zmianie burmistrza, czas na jego decyzje-wybory, ja albo on. Nie jestem liberałem,pisowcem ,ani zwolennikiem PO. Jestem sam swoim PANEM. Nie podlegam pod żadną opcję. Czuję się wolny i nie muszę wstydzić za CBA i inne afery.hahaha

  • @oby tak dalej
    2019-02-07 14:53:38

    arrow

    Śmiech mnie ogarnął na wpis o pseudo specjalistach.Najpierw trzeba pokazac jakich się ma swoich super specjalistów ,a potem krytykowac innych.Jak do tej pory to bazujecie właśnie na pomysłach tych, według pana/i, pseudospecjalistach.Gdzie się podziały obiecanki wyborcze? To ,że pan Karas powinien odejśc od stołka to popieram,ma dobry zawód może prywatnie na nim funkcjonowac,a nie na wielkiej kasie od podatnika.

  • ....?!?
    2019-02-07 14:37:28

    arrow

    SLD i p.Lipiec ma w radzie powiatu swojego radnego Z.Zemło to i Alternatywa i p. Piotr Płudowski może mieć swojego radnego M. mate

  • olo
    2019-02-07 13:44:31

    arrow

    Gdyby Karaś nie był cwaniakiem, nie byłoby CBA. Mnie maluczkiego ,ani ciebie ,nie mają powodu odwiedzać. Proste.

  • NO I
    2019-02-07 13:41:01

    arrow

    Burmistrz robi miejsca dla swoich. Zagrywka polityczna itd, Jeśli nawet, co nie może? Co robił Szustek? Mało swoich zatrudnił? Teraz boją się o swój stołek i komentują decyzje burmistrza? I bardzo dobrze. Czas z ,,fachowcami,, ,zrobić porządek.

  • Bogdan
    2019-02-07 13:14:29

    arrow

    Ten człowiek powinien być pociągnięty do odpowiedzialności za poniesione koszty po rozdmuchaną inwestycję która była z założenia ekonomicznie nieuzasadniona.Brawo Panie burmistrzu że na chłodno ocenił Pan zasadność tej inwestycji i z takiego zakresu się z niej wycofał.

  • ZUZA
    2019-02-07 12:59:17

    arrow

    Nie róbcie z Karasia męczennika bo to tylko niezły cwaniak. Tak dla przypomnienia, a jak Karaś wypowiedział warunki pracy i płacy Jazurkowi po 25 latach jego pracy w PUIK-u to było dobrze.Karma wraca specjalisto Karaś.




  • ZOZ
    2019-02-07 12:02:04

    arrow

    W PUiK jak w szpitalu wydano miliony na przygotowanie inwestycji, których nigdy nie będzie. Ciekawe czy ktoś z mieszkańców złoży zawiadomienie do odpowiednich służb o marnotrawstwie publicznych pieniędzy.

  • przewodniczący
    2019-02-07 11:32:30

    arrow

    Rada Powiatu Łukowskiego nie wyraziła zgody na rozwiązanie z p. Władysławem Karasiem umowy w zakresie pracy i płacy.

  • Jak to co zrobił jako vice?
    2019-02-07 11:12:59

    arrow

    Karmę jadł!

  • politolog
    2019-02-07 10:55:43

    arrow

    Radny Leszek Świętochowski na sesji dobrze powiedział, że tak dziwnie się składa , że po zmianie władzy robi się zmiany kadrowe. I nie trzeba czarować rzeczywistości kosztami!!! zmiana polityczna jak nic!

  • ?!?
    2019-02-07 10:17:25

    arrow

    Panie Mateńko, pan jest jest radnym PiS czy może Alternatywa już ma w radzie powiatu swojego radnego. Proszę w imieniu wyborców o jasną deklarację! Czyż nieznane są przypadki gdy pewne osoby dla zachowania stołka zdradzały szyldy spod których startowały w wyborach?

  • oby tak dalej
    2019-02-07 09:48:02

    arrow

    Każdy pracujący bierze pobory za coś. Nikt łaski nie robi, że... to zrobił, czy tamto. Karaś przez lata brał duże pieniądze za prezesowanie+ premie za to ,że... no właśnie- za co? Chyba za to ,że wogóle pracował i był kolegą również politycznym byłego. CBA słuszne zarzuty, czy nie ,nie nam oceniać ale robi się głośno. Reorganizacja w PUIKu.Były w miejskiej spółce ,na nowo utworzonym stanowisku zatrudnia swojego. Myślał ,że wygra wybory i dalej bedzie w sumie dwóch rządzących w PUIKu- prezes i dyrektor. A co -kto rządzącemu zabroni. Rada miasta? Oni cicho siedzieli, bo SD to ich guru. Dalej tak zostało, pomimo, że rządzi na górze. Hasło ,,robić wszystko przeciw,, nowo wybranemu. Pytanie dlaczego nowy obsadza swoimi? Co robił poprzednik? Wiele stanowisk trzeba oczyścić z tych pseudo specjalistów- znajomych króliczka Czyść burmistrzu masz poparcie większości, czyli swoich wyborców. Przeciwnicy niech warczą w komentarzach. Tyle im pozostało. Pisać w takim samym tonie komentarze,co kilka minut pod różnymi nickami, to tylko ty potrafisz. Brak ci klasy i honoru . WSTYD

  • wyborca
    2019-02-07 09:26:51

    arrow

    Przeciwnicy pana Mateńki,z waszych komentarzy widac jak domagacie sie zwolnienia tego pana.Czy którys/aś z was szykuje się na jego miejsce? Napiszcie co wam ten pan przeszkadza.To ,że nie jest z waszej liberalnej opcji to na pewno.

  • ja z Gospodarskiej
    2019-02-07 09:01:27

    arrow

    krótko czy jest szansa na budowę kanalizacji w naszej ulicy to skandal że w 21 wieku żyjemy jak za króla ćwieczka. To co czytam o zmianach w PUIK nie napawa optymizmem. Sprawa się oddala. Co na to burmistrz Płudowski?

  • bronek
    2019-02-07 08:08:45

    arrow

    czy p. Mateńko będzie miał cywilną odwagę i powie jakie to prawdziwe przyczyny stoją za decyzją o odwołaniu dyr. W. Karaśia

  • Jarek
    2019-02-07 07:54:53

    arrow

    czy prezes PUIKU p. Mateńko zna niejakiego Szymona i w jakich są relacjach?

  • Kaśka
    2019-02-07 07:49:17

    arrow

    mam pytania do p. Mateńki : 1) kiedy wymyślił zwolnienie w. Karasia przed czy po wyborach samorządowych? 2)czy konsultował tą decyzję z p. Płudowski? 3)jaką p. Mateńko ma pewność , że sam będzie dalej pracował w PUIKu?

  • mieszkaniec ul. Królik
    2019-02-07 07:32:58

    arrow

    Panie prezesie Mateńko i burmistrzu Płudowski PYTAM: Kiedy i czy wybudujecie kanalizację na ul KRÓLIK i ul. SŁONECZNEJ? to jest oficjalne pytanie i proszę o odpowiedź.

  • wróbel
    2019-02-07 05:42:36

    arrow

    człowiek który załatwił dla miasta taką kasę leci z firmy. Tylko knot tak postępuje. Jak to ma się do 46 milionów dotacji?

  • andrzej T
    2019-02-06 23:47:09

    arrow

    Kiedy to Matenko wymyslił. Czy jego brat którego wsadził do PUIKU pracuje za darmo. Może poszuka oszczędności w rodzinie. Czy pytał jak się braciszek sprawuje. jak ludziom odpowiada. DWÓCH MATEŃKÓW W PUIKU. MOŻE O JEDNEGO ZA DUŻO.

  • klik klik
    2019-02-06 23:24:41

    arrow

    buahahahahah dorwali się komentatorzy do klawiatury i bronią Karasia. komentarze w jednym tonie co kilka-kilkanaście minut - przypadek?

  • Mieszkaniec
    2019-02-06 22:52:57

    arrow

    Brawo Panie burmistrzu.Nikt po nim nie będzie płakał. Za co on brał tak ogromną kasę, wstyd, wiemy kto mu ją dał i jeszcze te premie, skaranie boskie.

  • Łuków
    2019-02-06 22:15:33

    arrow

    http://www.podlasie24.pl/radzyn/region/-200-rolnikow-z-powiatu-radzynskiego-i-lukowskiego-protestuje-w-warszawie-28f41.html

  • mieszkaniec Okrzei
    2019-02-06 22:12:47

    arrow

    panie Władku dzięki za to co pan zrobił. Tylu było przeciwników tamtej budowy. wieszali psy, a się zrobiło i to dziś dobrze wygląda łącznie z drogą. Przeciwników było wielu, a dziś piękna część miasta również dzięki panu. Pozdrawiam S. A.

  • macek
    2019-02-06 22:07:37

    arrow

    pierwsza decyzja mateńki, ale nie samodzielna. dostał polecenie z góry. Karaś go nauczył i wprowadził ale czy on umie. WĄTPIĘ MOCNO. Co mateńko zrobił jako vice burmistrz. Proszę mi tu napisać> Trzeba się mocno nagimnastykować.

  • Zbyszek
    2019-02-06 21:36:00

    arrow

    szkoda duża kasa dla miasta przepadnie. TYLE MLN. Tylko mały człowieczek jest w stanie utrącić drugiego z zawiści

  • Radny z miasta
    2019-02-06 21:30:50

    arrow

    będą "oszczędności" jak nie zmodernizuje się oczyszczalni w Łukowie. KTO SIĘ NA TYM ZNA????? mateńko gada głupoty na sesji!

  • poliglota
    2019-02-06 21:26:08

    arrow

    Burmistrz rozdaje karty a Mateńko wykonuje. wg mnie to polityczna zagrywka. On jest nie nasz więc musi odejść.

  • Wyborca
    2019-02-06 21:24:49

    arrow

    Jak człowiek, którego ściga CBA może pełnić takie funkcje, gdzie morale, szacunek i sprawiedliwość.
    Brawo Panie burmistrzu za mądre posunięcie.
    Należało by poinformować jakie wynagrodzenie przyznał temu ... poprzedni burmistrz, jakie otrzymywał premie i za co.

  • dyrektor
    2019-02-06 21:21:15

    arrow

    Mateńko z doktorem uleczy i zmodernizuje oczyszczalnię na cacy. Tu nie chodzi o szczędności jest przykaz z GÓRY.

  • bączek
    2019-02-06 21:14:31

    arrow

    Burmistrz zaczął temat. Władek jest drugi po Szczygle. ONI MAJĄ SWOICH WIDAĆ TO PO RADACH NADZORCZYCH. A DALSZE ZMIANY NASTĄPIĄ. Mali ludzie przegrają.

  • PUK
    2019-02-06 21:13:19

    arrow

    Od inwestycji to jest FOK w urzedzie jeszcze wyzsze pobory ogarnac no i zastepcy POCO

  • haha
    2019-02-06 21:11:08

    arrow

    no teraz wszystko dla swoich czyli ukrytych peowców i nowoczesnych....

  • spec
    2019-02-06 21:09:53

    arrow

    za W. Karasia wybudowano kilka kilometrów kanalizacji : Łapiguz, Klleberga, Okrzei, Farfak, rozpoczął budowę Rurowej, Sosnowej, Tartaczne. Załatwił prawie 47 milionów zł dotacji. może to mało dla maluczkich.

  • jestem
    2019-02-06 20:59:05

    arrow

    jestem doktorek ma wszystko mam lekarstwo. znam się na ściekach jak nikt. po co mi inżynier!

  • Wiśnia
    2019-02-06 20:54:09

    arrow

    przecież Mateńko to wielkiej wody specjalista od inwestycji. sam wszystko zrobi. on jest doktorem!!!

  • Hm
    2019-02-06 20:46:40

    arrow

    Pewnie bomba, zwany zmokniętym kapiszonem, kazał...

  • czarna robota
    2019-02-06 20:05:49

    arrow

    Pan Mateńko będzie następny ale to będzie mniejsza strata dla PUIK

  • zet
    2019-02-06 20:05:14

    arrow

    Brawo panie burmistrzu.Zaczyna się wywiązywać z obietnic wyborczych.

  • Trzeba przypomnieć
    2019-02-06 19:46:05

    arrow

    W KAMPANII wyborczej z logiem PUIK rozesłano ulotkę informującą o pozyskanych pieniądzach i wielkiej inwestycji.Występowali na niej zgodnie Prezes,Dyrektor i Burmistrz.Dzisiaj wiemy od Prezesa/master tv/,że tej inwestycji nie będzie.Mało tego,że jest zbędna i że spowoduje wzrost cen itd.To prawda?Jeżeli tak,to trzeba to uczciwie wyjaśnić.Wydano przecież duże pieniądze na jej przygotowanie i stracono czas.

  • bb
    2019-02-06 18:45:40

    arrow

    Dlaczego teraz? Na inwestycje za mało dotacji dostali. Co nie wiedzieli ,ile taki remont kosztuje? Przecież to podobno specjaliści. Prezes, dyrektor,ile jeszcze kierowników i zastępców tam pracuje. Wszyscy opłacani z naszych podatków. Atmosfera się zagęszcza. Burmistrz szuka oszczędności. Nie chce podwyżek, żeby nie podpaść wyborcą. Prezes, którego zatrudnił były robiąc mu stanowisko ,tez nie jest pewny jutra. Czy PIS będzie bronił swojego? Byłemu szybko podstawili stołek. Oni swoim nie dadzą zrobić krzywdy. Wystarczy popatrzyć ,gdzie pracują i kto ich tam zatrudnił.Ciekawe jakie pobory biorą? Jaki mają zakres obowiązków i za co odpowiadają? Bo administracja w PUIKu oj duuuża.

  • spoko spoko
    2019-02-06 18:44:23

    arrow

    Kruk, krukowi oka nie wykole!

  • podatnik
    2019-02-06 18:15:47

    arrow

    Najwyższy czas zrobić z tym porządek. I tak przez wiele lat grał na nosie. Prezes łaski nie robi bo sam może stracić stołek. Czy będzie kiedyś jakoś uczciwie?

  • miastowy
    2019-02-06 18:01:00

    arrow

    Jak najbardziej i czemu tak póżno?

  • aa
    2019-02-06 18:00:58

    arrow

    Po co specjalista od inwestycji,jak tych inwestycji nie ma.Brawo burmistrzu może skończą się nagrody i podwyższanie opłat za śmieci,wodę i ścieki.

  • czytelnik
    2019-02-06 17:49:24

    arrow

    Nareszcie,dobre posunięcie pana Mateńki.Myślę,że nikt nie będzie, nawet z PIS,bronił tego pana.

  • Puik
    2019-02-06 16:57:34

    arrow

    Taka pensja i dyrektor od czego? Czas zmian i oszczędności. Radni powiatówi PiS będą swojego bronić ale na szczescie to nie do nich należy ostateczna decyzja.

Odśwież obrazek.

Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy.


 

REKLAMA
foto

Badanie SAFE: jak obecnie radzą sobie Polscy...
2019-04-24 11:19:37 Kategoria:

Członkowie Komisji Europejskiej oraz Europejskiego Banku Centralnego chcąc lepiej poznać problemy, oraz uwarunkowania związane z dostępem m.in. małych i średnich...

więcej »
foto

Rozpocznij pracę w firmie Addit
2019-04-18 17:37:45 Kategoria:

Jako firma Addit jesteśmy jednym z największych producentów elementów i maszyn z blach w Europie. Na rynku istniejemy od 25 lat. Nasz zespól składa się z 700 osób....

więcej »

Łuków

w lewoKwiecień 2019w prawo
Pon Wt Śr Czw Pią So Nd
1 2

ŁUKÓW, 02.04

Łuków: „Niebieski Bieg” dla autyzmu

więcej »

ŁUKÓW, 02.04

Gmina Łuków: Papieski Dzień Pamięci

więcej »
3

ŁUKÓW, 03.04

Przegląd Małych Form Teatralnych w Łukowie

więcej »
4

ŁUKÓW, 04.04

Wielkopostne spotkanie w parafii Świętego Brata Alberta w Łukowie

więcej »
5

ŁUKÓW, 05.04

Papieska Droga Krzyżowa w Łukowie

więcej »

ŁUKÓW, 05.04

Czy uda się wybrać prezesa i zarząd łukowskich Orląt

więcej »

ŁUKÓW, 05.04

ŁOK: najpiękniejsza kartka wielkanocna wybrana

więcej »

ŁUKÓW, 05.04

Święto piłki siatkowej w Stoczku Łukowskim

więcej »
6

ŁUKÓW, 06.04

Łuków: Halowy Turniej Piłki Nożnej pamięci Żołnierzy Wyklętych

więcej »

ŁUKÓW, 06.04

Święto piłki siatkowej w Stoczku Łukowskim

więcej »
7

ŁUKÓW, 07.04

Święto piłki siatkowej w Stoczku Łukowskim

więcej »

ŁUKÓW, 07.04

„Tęczowy Kocyk” w Łukowie

więcej »

ŁUKÓW, 07.04

Kreatywne Kobiety z Łukowa zapraszają na targi

więcej »

ŁUKÓW, 07.04 10:00

Łuków: Giełda Kolekcjonerów

więcej »
8

ŁUKÓW, 08.04

Z Bogiem wszystko jest możliwe

więcej »

ŁUKÓW, 08.04

Koncert muzyki klezmerskiej w Łukowie

więcej »

ŁUKÓW, 08.04

Dni Kultury Żydowskiej w Łukowie

więcej »
9

ŁUKÓW, 09.04

Dni Kultury Żydowskiej w Łukowie

więcej »
10

ŁUKÓW, 10.04

Gmina Adamów: konkurs na „Najpiękniejszą Palmę Wielkanocną”

więcej »
11 12

ŁUKÓW, 12.04

Ekstremalna Droga Krzyżowa w Łukowie

więcej »

ŁUKÓW, 12.04 20:45

Kino Łuków na weekend

więcej »
13 14

ŁUKÓW, 14.04

Gmina Łuków: Jarmark Wielkanocny już w niedzielę

więcej »

ŁUKÓW, 14.04

„Niedziela z Teatrem” w Łukowskim Ośrodku Kultury

więcej »

ŁUKÓW, 14.04 17:00

Pokutna Droga Krzyżowa w Łukowie

więcej »
15

ŁUKÓW, 15.04

„Nowa Piątka” w gminie Krzywda

więcej »

ŁUKÓW, 15.04

Program Ograniczania Niskiej Emisji dla Łukowa

więcej »

ŁUKÓW, 15.04

Łuków: konsultacje w sprawie miejskiej komunikacji

więcej »
16

ŁUKÓW, 16.04 17:00

Łuków: spotkanie z muzyką i poezją Świętego Jana Pawła II

więcej »
17 18

ŁUKÓW, 18.04

ŁOK: Eliminacje do Małego Konkursu Recytatorskiego

więcej »
19 20 21
22 23 24 25

ŁUKÓW, 25.04

Zapisy na Biegi 3-Majowe już trwają

więcej »

ŁUKÓW, 25.04

Miejska Biblioteka Publiczna w Łukowie ogłasza konkurs czytelniczy

więcej »
26

ŁUKÓW, 26.04

ŁOK: wystawa Marcina Ziółkowskiego

więcej »

ŁUKÓW, 26.04

Nadleśnictwo Łuków zaprasza po sadzonki drzew

więcej »
27

ŁUKÓW, 27.04

Łuków: zagrają dla Alicji

więcej »
28

ŁUKÓW, 28.04

„Wieczór Maturzysty” w parafii Świętego Brata Alberta w Łukowie

więcej »
29 30

Kondolencje

Najnowsze Informacje