Łuków

Gmina Łuków: nierozstrzygnięty konkurs na dyrektora szkoły w Aleksandrowie

Region Wt. 11.06.2024 18:54:33
11
cze 2024

Wójt gminy Łuków Mariusz Osiak musi zdecydować co robić dalej w sprawie nierozstrzygniętego konkursu, który miał mu wskazać kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie. Na podjęcie decyzji ma czas do końca sierpnia.

W ostatnim czasie w gminie Łuków ogłoszono konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie. Przystąpiło do niego dwoje kandydatów. Komisja konkursowa po sprawdzeniu dokumentów nie dopuściła jednego z nich do kolejnej części procedury konkursowej, ponieważ nie złożył on wszystkich wymaganych w ogłoszeniu o konkursie dokumentów. Do dalszej procedury dopuszczono natomiast starającą się o ponowny wybór na to stanowisko Renatę Pawlikowską.

Kandydatka przedstawiła wizję zarządzania szkołą i odpowiedziała na pytania członków komisji. Kolejnym krokiem było głosowanie, podczas którego za wskazaniem Renaty Pawlikowskiej jako kandydatki na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie zagłosowało pięć osób, trzy osoby było przeciw, a cztery wstrzymało się od głosu. Ten wynik oznacza, że kandydatka nie otrzymała wymaganej liczby głosów.

Teraz o tym, kto ma kierować szkołą w Aleksandrowie będzie musiał zdecydować wójt Mariusz Osiak:


O tym, jaką ostatecznie decyzję w sprawie obsadzenia stanowiska dyrektora Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie podejmie wójt Mariusz Osiak na pewno Państwa poinformujemy.

zdjęcia: UG Łuków

Nasz reporter jest do państwa dyspozycji:
Anna Kupińska
+48.509310762

26 komentarze

Podpisz komentarz. Wymagane od 5 do 100 znaków.
Wprowadź treść komentarza. Wymagane conajmniej 10 znaków.
Śr. 12.06.2024 01:56:02

Komentarz został usunięty przez administratora.

  • 0
Abecadło Czw. 13.06.2024 18:00:27

Osiągnięcia naukowe szkoły to przede wszystkim ogromna praca nauczycieli. Dyrektor ma tylko dopilnowac by przebiegała ona w spokoju i wzajemnym szacunku. Nie rozumiem czego funkcji dyrektora przypisuje się naukowe osiągnięcia uczniów?

Absolwent Pon. 17.06.2024 11:02:43

Skończyłem tę szkołę już lata temu i krew mnie zalewa kiedy czyta się takie brednie że to Dyrektorowi przypisuje się wyniki i osiągnięcia nauczycieli. Nigdy złego słowa nie powiem na nauczycieli, którzy tam uczą, w mojej klasie były osoby bardziej uzdolnione i mniej ale każdy zawsze dostawał tyle samo uwagi, nikt nigdy nie był spisywany na straty, ja wyszedłem na ludzi i z tego co wiem moi rówieśnicy też. Dyrektor powinien usprawniać pracę nauczycieli a nie ją utrudniać. Dajcie nauczycielom wykonywać w spokoju swoje obowiązki.

Józef Talarek Śr. 12.06.2024 14:32:21

Wszystko zależy jaki rocznik się trafi, nauczyciele uczą tak samo i na wysokim poziomie i żadna zasługa w tym dyrekcji

Józef Juchnikowski Czw. 13.06.2024 03:44:36

Ja tylko słyszę od uczniów i rodziców jakie zmiany nastąpiły w szkole i jak wyglądała praca nauczycieli, a jak wygląda teraz. Wystarczy porozmawiać z uczniami i rodzicami. Pan Wójt 5 lat temu nie miał wyjścia i musiał coś zrobić i to był strzał w dziesiątkę. Co nie tak dawno widać było w wyniku wyborczym.

Drogi Panie... Czw. 13.06.2024 10:26:38

...To może czas przestać oceniać wszystkich przez pryzmat pojedynczego przypadku. A jeśli już rozmawiać z rodzicami, to wysłuchać obu stron, bo nie wszyscy pieją z zachwytu nad obecną dyrekcją.

Józef Juchnikowski Śr. 12.06.2024 12:04:52

Uczniowie uzyskują jedne z najlepszych wyników w Gminie Łuków z egzaminów. Kiedy obejmowała 5 lat temu stanowisko Dyrektora wyniki z egzaminów były najgorsze w Gminie Łuków. Dlatego trzeba zmienić Dyrektora.

wyniki to nie wszystko Śr. 12.06.2024 14:07:29

Na wyniki składa się wiele czynników, również to, żeby ludzie mogli spokojnie pracować.

Belfer Pt. 14.06.2024 11:21:08

Panie Juchnikowski bardzo płytko sięga Pan pamięcią do historii szkoły. W poprzedniej pięciolatce były też wyniki najlepsze i nie na poziomie gminy a na szczeblu wojewódzkim. Sądzę również, że osoba w żaden sposób nie związana ze szkołą nie powinna się wypowiadać w tym temacie.

Wyniki Śr. 12.06.2024 15:17:38

Widać, że Pan Józef dawno szkołę kończył........[albo i nie]wyniki to proces dydaktyczny, który trwa od kl. I do klasy Vlll , skoro myśli , że da się to w rok zrobić i za pomocą jednego człowieka to gratuluję runtownej znajomości oświaty......

Józef Juchnikowski Czw. 13.06.2024 04:27:08

A mi się wydaje, że Dyrektor to pięć lat temu został powołany, a nie rok.

Rodzic 2 Czw. 13.06.2024 10:46:56

Osoby, które nigdy nie miały dzieci w tej szkole nie powinny się wypowiadać .

Pamiętam Pt. 14.06.2024 04:03:03

Pamiętam doskonale, co tam się działo przed kilku laty. Moje dziecko tam chodziło wówczas niestety do szkoły. Z Państwa większość komentujących obrońców tamtych czasów, na pewno też pamięta. Ze względu na RODO nie opisze szczegółów, bo mi admin odrzuci komentarz, ale pamiętam i nie chciałabym wracać do tamtych "warunków". Dobrze że wtedy nastąpiła zmiana i źle, że teraz próbuje się wrócić do tamtych czasów. To będzie niekorzystne dla szkoły, a mówi się ze szkoły w Łukowie chętnie przyjmą uczniów z pobliskich miejscowości. Jeśli Aleksandrów nie będzie trzymał osiągniętego w ostatnich latach poziomu, to powróci powolne zwijanie placówki...

Absolwent szkoły Pon. 17.06.2024 10:51:28

Ja również pamiętam co się wtedy działo i złego słowa nie powiem ani na ówczesną dyrekcję ani na pracujących tam nauczycieli czy pracowników administracyjnych. W szkole panowała przyjazna dla wszystkich atmosfera. Przede wszystkim należy brać pod uwagę opinię osób, które miały jakąkolwiek styczność z tą szkołą, bo anonimowy, pochlebny komentarz na temat którego nie ma się pojęcia może napisać każdy.

Niko 1 Wt. 11.06.2024 16:56:30

Polityka i na tym poziomie. Ciekawe co zrobi Wójt MO

Zasluga Czw. 13.06.2024 00:20:48

To ten Aleksandrów ma super dyrektora jak w rok potrafi nauczyć j. polskiego, matematyki, j. angielskiego.

Wynik Pt. 14.06.2024 02:30:05

Popieram, osiągnięcia i wyniki to przede wszystkim ogromna praca nauczycieli a NIE DYREKTORA

Józio Pt. 14.06.2024 11:21:05

Dokładnie.

jaoooooooo Śr. 12.06.2024 03:20:08

kto był drugim kandydatem?

Belfr Wt. 11.06.2024 16:23:31

Jaka celowa ustawka. !!!!!! Kandydat, który miał rzekomo wygrać - niespełnił wymogów formalnych. Więc ,drugiej Pani jakimś cudem nie udało się uzyskać większości głosów. Przypadek???

Rodzic 2 Czw. 13.06.2024 10:44:48

Nie przypadek, a zdrowy rozsądek. Pozdrawiam

Śr. 12.06.2024 02:05:31

Komentarz został usunięty przez administratora.

  • 0
Rodzic Czw. 13.06.2024 03:04:13

Uważam ze zmiana dyrektora powinna nastąpić w tej szkole . Pewnie i powodow wiele bym podał .

Rodzic 2 Czw. 13.06.2024 10:43:49

Oczywiście, popieram, tym bardziej, że obecna dyrektor nie uzyskała wymaganej większości głosów, co za tym idzie nie powinna być brana pod uwagę w jakimkolwiek dalszym postępowaniu.

Józio Pt. 14.06.2024 11:20:31

Oczywiście.

Kasia Pt. 14.06.2024 15:33:51

Popieram, popieram