Gmina Stanin: podpisywanie umów z mieszkańcami
maj 2021
Mieszkańcy gminy Stanin zostali zaproszeni do podpisywania umów w ramach realizacji projektu dotyczącego odnawialnych źródeł energii. Umowy te umożliwią montaż instalacji solarnych i fotowoltaicznych oraz wymianę pieców.
Podpisywanie umów będzie odbywać się od 10 maja w budynku Centrum Kultury w Staninie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00. Mieszkańcy powinni mieć ze sobą dowód osobisty oraz kserokopię aktu własności potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez właściciela lub współwłaścicieli. Niezbędne dokumenty powinien podpisać właściciel nieruchomości lub wszyscy współwłaściciele. Możliwe jest również udzielenie upoważnienia do zawarcia umowy przez pozostałych współwłaścicieli jednemu z współwłaścicieli. Nie muszą to być upoważnienia notarialne ważne, aby były oryginalne i z treści upoważnienia wynikało prawo do zawarcia umowy i podpisania deklaracji. Natomiast, gdyby ktoś dysponował upoważnieniem notarialnym, będzie ono również akceptowane.Mieszkańcy, którzy chcą zrezygnować z udziału w projekcie (np. z realizacji jednej instalacji) powinni złożyć rezygnację z danej instalacji na odpowiednim wzorze.
Jest również możliwość pobierania dokumentów do podpisania ze strony internetowej Urzędu Gminy Stanin oraz wypełnienie ich w domu, a następnie włożenie w zamkniętej kopercie do skrzynki nadawczej znajdującej się na parterze budynku urzędu, ewentualnie przesłanie pocztą.
Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie urzędu Gminy Stanin. Można też dzwonić pod numer telefonu 25 798 11 05.
zdjęcie i informacja: Urząd Gminy Stanin
AKup/DW
0 komentarze