Gmina Stanin: usuwanie azbestu
lut 2021
W Urzędzie Gminy Stanin rozpoczął się już po raz piąty naboru zgłoszeń od osób, które chciałyby usunąć ze swoich budynków azbest. Cała akcja odbywa się w ramach realizacji projektu „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego”, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego.
Jak informuje Urząd Gminy Stanin realizacja projektu obejmować będzie działania związane z demontażem, odbiorem, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych. Proces ten został ułatwiony, po zmianie regulaminu dobrowolnego przystąpienia do projektu. Osoba która złożyła, bądź złoży zgłoszenie lokalizacji na demontaż, a zdemontuje azbest z dachu we własnym zakresie, wystarczy, że podpisze oświadczenie o zmianie kwalifikowalności azbestu z demontażu na odbiór odpadu z ziemi. Nie będzie musiała ponownie składać zgłoszenia lokalizacji na sam odbiór odpadów azbestowych z ziemi.Nabór zgłoszeń rozpoczął się 1 lutego. Potrwa do 26 lutego. A wszystkie szczegółowe informacje oraz wzoru potrzebnych dokumentów można znaleźć na stronie Urzędu Gminy Stanin.
0 komentarze